Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#24732
Ronnie schreef:... zij moeten checken of het er daadwerkelijk in zit! zit t dr niet in betaal je die bpm niet.....
Wie bedoel je met "zij" ? De douane ? Die hebben niet eens de deuren opengedaan !!!!!
De dame vroeg aan mij (voor de vorm) of er een CD-wisselaar & Navigatie in zit ...... :?:

Maar goed, aangezien er bij deze auto nooit accessoires uit zijn gehaald, klopt hun berekening wel.
En trouwens: "checken of het er daadwerkelijk in zit" kon in dit geval niet eens, want ik werd tenslotte weggestuurd met de mededeling dat ik het BPM-bedrag morgen via de e-mail door zou krijgen.
door Niall
#24734
Bij de douane hier in het zuiden lopen ze alles na :? Maar met spullen eruit halen en creatief zijn met de waarheid kan je wat geld besparen :lol:
Gebruikersavatar
door reindertt
#24844
Bij de douane in amsterdam lopen ze niets na. Tip: stuur je vriendin/vrouw erheen met instructies. De man van de douane heeft bij ons helemaal geen opties meegerekend, terwijl ik er wel een aantal opgeschreven had ;)
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#24862
reindertt schreef:Bij de douane in amsterdam lopen ze niets na......
Dat de douane niets naloopt kan ik bevestigen, maar geloof me: bij (bijna)nieuwe dure auto's trekken
ze alles gewoon na door aan de hand van het chassisnummer na te lopen welke opties erin zitten....

p.s. Reindertt, heb je mijn PB nog gelezen ?
Gebruikersavatar
door reindertt
#24870
Ja heb net gelezen, ben net terug van skivakantie :)

Ik ben er nog over na aan het denken, heb namleijk een moeilijke mail van PON gehad, dus...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#24951
MarTTijn© schreef:
Ronnie schreef:... zij moeten checken of het er daadwerkelijk in zit! zit t dr niet in betaal je die bpm niet.....
Wie bedoel je met "zij" ? De douane ? Die hebben niet eens de deuren opengedaan !!!!!
De dame vroeg aan mij (voor de vorm) of er een CD-wisselaar & Navigatie in zit ...... :?:

Maar goed, aangezien er bij deze auto nooit accessoires uit zijn gehaald, klopt hun berekening wel.
En trouwens: "checken of het er daadwerkelijk in zit" kon in dit geval niet eens, want ik werd tenslotte weggestuurd met de mededeling dat ik het BPM-bedrag morgen via de e-mail door zou krijgen.
Die geintjes trap ik niet in... What You See Is What You Get immers... ik heb die beste man mooi meegenomen van de Douane naar buiten. Iets wat er namelijk niet in zit of niet marktcomform meer is qua bedrag dan kunnen ze t bekijken dan sloop ik het er desnoods zelf uit en ga dan wel terug. En ieder station werkt weer anders heb ik wel opgemerkt. Een aantal die ik ken rijden met exclusievere auto's zelfs naar Groningen aangezien ze daar veel gemakkelijker zijn dan hier in Brabant.
door Max
#50625
Ik heb recent mijn Audi TT laten importeren door Conceptcars 24 GMBH. Omdat in DL niks stond naar mijn wensen of deze helaas net waren verkocht de TT laten halen uit Luxemburg.
Van harte aan te bevelen! Geen gedoe, goede service, duidelijke info over alle ins en outs en bovenal, heel betrouwbaar.
Importtraject dus in handen gegeven van dit bedrijf, van tevoren weet je natuurlijk niet hoe dat uitpakt maar achteraf blijken deze jongen kennis van zaken te hebben en ze regelen het!
Nu sinds 1 dag in het bezit van mijn gewenste TT! :P Ik moet me nog voorstellen hier, doe ik later, nu eerst naar de Audi dealer om die wagen daar 'in te schrijven' :wink:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50637
allemaal goede berichten dus :smt023 scheelt het een hoop in de centen?

ik ben benieuwd na de foto`s. wat voor uitvoering, motor etc. is het?

grTTz. dennis
door Max
#50681
goTTzilla schreef:allemaal goede berichten dus :smt023 scheelt het een hoop in de centen?

ik ben benieuwd na de foto`s. wat voor uitvoering, motor etc. is het?

grTTz. dennis
Afbeelding

Hoi Dennis,

Geen idee of het echt (veel) scheelt in de centen, namelijk geen goed vergelijkingsmateriaal voor die uitvoering.
Ik wilde perse een s-line (zowel interieur en exterieur) plus alle opties, iig zoveel mogelijk.
Maar ik denk dat als ik dezelfde wagen in NL had gekocht deze fiks duurder was geweest.
Alleen ze zijn zijn zeldzaam in deze uitvoering :P
Die jongens van conceptcars hadden hem gevonden, ik zou dat zelf nooit bedacht hebben om ook in Luxemburg te kijken of daar wat stond naar mijn wensen :wink:
2.0 TFSI s-line, 19", full options. Foto is wagen voor garage, net pas hier dus zelf nog geen foto's kunnen schieten.


Afbeelding
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50704
mooi ding man!! hij heeft alles wel mee volgens mij.

als je hem hebt ben je denk ik niet vaak thuis te vinden maar in de auto :wink:

grTTz. dennis
door ingmarberga
#52647
ik zit er aan te denken om een tt 1.8 quattro uit dld te halen! bouwjaar 2004.

iemand enig idee hoeveel bpm op zit?
door Bigbro
#53100
Ik heb net dat handige document doorgenomen, maar is dit nog steeds geldig? Ik meen te hebben begrepen dat er nogal wat regels veranderd zijn sinds 2008. Graag hoor ik jullie antwoord.
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#53226
geen idee, maar dan zou dat hier wel ergens moeten staan :
http://auto-importeren.jouwpagina.nl/
Gebruikersavatar
door Ronnie
#53315
autoweek.nl staat ook een calculator helemaal 100% zal t nergens zijn want elke auto kan met accessoires net afwijken maar goed is wel een calculator die een idee geeft van t bpm restbedrag
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]