Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Tricks
#22353
Juist onderweg naar hier (mn werk) tegen redelijke snelheid een vos aangereden. Gevolg: mn rechtergrilletje is verdwenen met achter dit grilletje plastieke onderdelen die stuk zijn. Een klein scheurtje waar mn middelste grill zit, ook sommige clipjes die de grote grill op zn plaats houden zijn afgebroken. Verschillende scharen in de lak.

Ik heb de vos maar in een flits gezien, niet in mn spiegel gekeken want kwam aan een rond punt dus moest op de weg letten maar die was waarschijnlijk 'op slag dood'.

Ik ga maandag zoieso naar de garage voor onderhoud, dus maar ff bestek laten opmaken om de bumper te laten herstellen.

Heb de wagen nu zo'n drie maanden en zit uiteraard met buikpijn :roll: :(
Gebruikersavatar
door Tricks
#22363
Bedankt Luc, bedankt :) Langs de andere kant had ik nu toevallig net aan die kant al enkele scharen, dus nu kan ik de bumper ineens volledig laten mooi maken. Een geluk bij een ongeluk dan maar...
Gebruikersavatar
door tim
#22397
als je een nieuwe bumper zou nodig hebben.ik ben van plan om mij een single frame aan te schaffen dus zou de originele weg mogen voor een prikje.je ziet maar wat de herstellingskosten zijn
Gebruikersavatar
door Tricks
#22475
tim schreef:als je een nieuwe bumper zou nodig hebben.ik ben van plan om mij een single frame aan te schaffen dus zou de originele weg mogen voor een prikje.je ziet maar wat de herstellingskosten zijn
Thnx om het ff te laten weten! Zal eraan denken.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]