Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door nielsds
#22642
Men electronica is naar de k****n geeft error brem lights of zo iets + bij men xenon lichten werken alleen de buitenste, de grote lampen geven niets +
men pinkers doen het innees niet meer, als ik pink doet het 1 keer het pink geluidje en dan niets meer .. en nu ga ik me belachelijk maken "waar zitten de
zekeringen in de tt" .. mensen dat me wat kunnen helpen ? want het gaat niet goed met men tt :(

Mvg Niels
Gebruikersavatar
door MARK
#22644
:shock: Nu even in normaal leesbaar Nederlands! :roll:
Gebruikersavatar
door Ingmar
#22645
Hoi Niels,

Mooi accent ''pinkers'' !! De zekeringenkast bij de tt zit volgens mij als je de bestuurders deur opent aan de linker zijde van het dashboord. Een plaat van ongeveer 30 bij 25 cm in de vorm van de letter ''D'' (dus als je tegen de lichtschakelaar aankijkt links het hoekje om)

Bij de ronding kun je het met je vingers of een dunne beschermde schroevendraaier eruit wippen. De plaat komt eruit door het even naar je toe te trekken. En dan even in het boekje lezen welke zelkering het dan zou moeten zijn...

Echter brem lights lijkt mij op bremsen leuchten/brake lights/remlichten. Misschien kun je met behulp van iemand anders even checken of je remlichten het wel doen.

De buitenste ronding is eigenlijk je ''dimlicht'' en dus xenon. Met de grote lampen bedoel je de felle lampen die je aciveert als je wilt seinen? Ik zou ook even checken of niet een van je lampjes gewoon stuk is.

Heel veel succes gewenst!
Groetjes Ingmar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22655
Je kan ook even de wagen met de achterkant tegen een winkelruit o.i.d. aanzetten. kun je het zelf zien in de achteruitkijkspiegel :idea:
Even een stukje uit de handleiding:

BREMSLICHT (remlicht)

Wanneer de tekst resp. het symbool verschijnt, moeten
- de lampjes van de remlichten,
- de zekeringen,
- de kabelverbindingen,
- de remlichtschakelaar (alleen bij klachten tijdens de controle van de werking)
worden gecontroleerd en zonodig worden vervangen resp. door een Audi-dealer worden gerepareerd.

Het is raadzaam om altijd eerst de handleiding erbij te pakken en te kijken of je het probleem ermee kunt oplossen. Er staan namelijk alle symbolen en foutmeldingen in die je in je display kunt krijgen met de bij horende oplossing(en).

Ik hoop dat je hiermee voorruit kunt!

Groeten
Joop

P.S. Probeer eerst even tot rust te komen voordat je hier post ;) Dat leest een stuk makkelijker :)
door nielsds
#22665
Bedankt alvast, was idd snel getypt na een gefrustreerde rit met de wagen.
Nu het instructie boekje .. ik heb de Duitse waar ik niet ver met raak, ik spreek 6 talen maar het Duits zit daar niet bij !
(ik moet het dringent kopen maar het komt er niet van) als iemand het zou scannen of weet waar te downloaden.. dat zou handig zijn ! :D
Ik ga er morgen eens mee naar de garage, want ik stoor me enorm aan een auto die niet tiptop in orde is.

Mvg en bedankt !
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]