Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AenE
#23598
Mooi inderdaad!

Afbeelding
door TT-mike
#23610
Laatst even m'n Nikon D80 met 18-70 uitgeprobeerd :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door AenE
#23611
Ik vind persoonlijk de kleuren wel erg onwerkelijk :lol:
door TT-mike
#23612
We gingen dit keer voor het bedonder-je-lezers-in-een-glossy-magazine effect ;) Dat daar nog geen standaard photoshop plugin voor is trouwens...
door allewijn
#23613
Ookal niet realistisch qua kleur, ik vind het wel gááf!
Vooral de eerste foto vind ik erg mooi!
Hoe doe je trouwens die leuke nummerplaten?
Ook in photoshop? Welk lettertype is dat dan?
door TT-mike
#23619
Dank je :) Alleen die AU-DI-TT is met een lettertype gedaan in Photoshop. "Console" als ik me niet vergis, maar kan er compleet naast zitten. De andere zijn stukjes van m'n eigen kenteken handig door elkaar gehusseld ;)
Gebruikersavatar
door reindertt
#23657
Heb je geen glazen windschot?
door TT-mike
#23659
Heb jij je lenzen niet in ;) Haha, jawel hoor.

Als je op die foto's klikt worden ze iets groter, dan zie je 'm wel zitten. Op de originelen is het wat duidelijker maar bij het verkleinen gaat wat detail verloren he. Ik had hem heel erg goed gepoetst dus dat windschot was errug doorzichtig :P
Gebruikersavatar
door reindertt
#24919
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Simpele camera. Goed weer, beetje bewolkt. Leuke locatie vinden. Beetje spelen met kleurbalansen etc etc in fotoshop.
In totaal 10 kiekjes schieten en 10 min bewerken en klaar. De ene is overbelicht, jammer genoeg. Kan de wolken wel weg shoppen, maar dat is ook zo wat. Ik heb het nu extra erg gemaakt ;)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#24920
Wat vervormt zo'n TT in de regen he? :D
door TT-mike
#24922
Mooie wagen zeg! Wow, die velgen zijn echt imposant!
Gebruikersavatar
door bazzz
#24923
dit is mijn vorige auto... moest wat mooie plaatjes maken voor de verkoop. vind dat omgeving altijd erg bepalend is
geen fotoshop trouwens
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
door reindertt
#24924
Heb het licht bij de 5e foto zo aangepast dat het accent echt op de velgen ligt: is wel vet geworden, vind ik.
Gebruikersavatar
door AenE
#24926
reindertt schreef:Heb het licht bij de 5e foto zo aangepast dat het accent echt op de velgen ligt: is wel vet geworden, vind ik.
Volgende keer eerst wassen hè? :wink:

Bevalt ie een beetje, zo'n Canon PowerShot G3?
Ik zie dat je net als ik met Photoshop SC2 werkt. Werk je veel met filters?
Gebruikersavatar
door reindertt
#24932
Hey, zoals ik zei: het was juist de bedoeling dat ik foto's ging maken van een vieze auto ;)

Ik vond dat wel stoer i.c.m. met de omgeving. Met al die plassen enzo.

Hoe weet jij nou weer dat het een Canon Powershot G3 is? Ja ik vind het wel een prima toestelletje. Ik gebruik zelf alleen vooral de IXUS, is klein en handzaam.
Ik vind het wel altijd irritant dat de camera zelf scherp stelt. Misschien ken ik dat ding nog niet goed genoeg, maar ik wil zelf bepalen waarop ik focus. Dat zul je met de G3 wel kunnen, maar zoals ik zei: ik gebruik dat ding eigenlijk nooit ;)

Oh ja, ik had CS2 geinstalleerd. De rest van de Adobe programma's is overigens CS3, ik moet photoshop nog updaten.

Ik werk voornamelijk (engelse termen) met Adjustments --> color balance, curves en color filters. Daarnaast wil ik er nog wel eens een lens flare ofzo door heen gooien. Photoshop heeft een hoop dingen die echt niet mooi zijn en ik dus nooit gebruik.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]