Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#23838
Hmm, ik sta op het punt om een TT aan te schaffen. Ik heb nu inderdaad het gevoel dat ik een ''sterke'' en degelijke wagen aan ga schaffen (ik laat hem wel eerst keuren ;) )

Als ik naar je kostenplaatje kijk dan denk ik dat je op sommige dingen best getild wordt. Natuurlijk is het fijn om naar de audi dealer te rijden zodat je bij de verkoop netjes kunt laten zien dat hij door de audi dealer onderhouden is.
Bedenk wel dat al die extra kosten die je uitgeeft om hem bij de audi dealer te laten repareren je uiteindelijk niet terugkrijgt bij de verkoop. (uitzonderingen daar gelaten)

Zijn er monteurs hier op het forum aanwezig? Ik dacht het wel.

Ik heb niets tegen de audi dealer hoor. Integendeel zelfs. Maar ik heb ook nare ervaringen ermee. (Voorne-putten hellevoetsluis)
Had een keer een lekke band. 1,5 uur gewacht -> 28 euro voor een prop schieten. Normaal garage bedrijf rekent nog geen 8 euro daarvoor.

Bezoek gewoon eens vaker een normale garage en blijf er desnoods bij als je ze niet vertrouwd.

Succes met de kostenbesparingen!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23858
TTmaniac schreef:Jammer Tim dat je zo'n pech hebt gehad.

Het kan ook anders, (standaard beurten buiten beschouwing gelaten) heb m'n TT al bijna 5 jaar en in het begin alleen eens de waterpomp/distributieriem laten vervangen. Verder wat kleine dingetjes maar dat was allemaal tientjes werk.

Het kan dus ook anders, mijn TT is tot nu toe mijn meest betrouwbare auto geweest.

Grtz Henk
A3 TT S3... onderhoud plegen wat moet... dan voorkomt een boel narigheid en goed opletten wat je koopt, maar t blijft afkloppen t is immers teeds meer techniek wat toch kapot kan gaan in de moderne auto's.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]