Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door craze
#23778
rij nu een paar weken met de TT, lekker gevoel geeft dat :wink:
maar als ik de bocht neem (met knipperlicht) hoor ik een tikkend geluid rechts ter hoogte v.d. radio.
ff wat kennis ingewonnen en het schijnt dat daar een relais zit v.d. knipperlichten/alarm.
op zich niet echt storend (doet het niet altijd maar af en toe) maar wil natuurlijk niet dat het alarm kaduuk gaat :!:
maak ik me onterecht zorgen of toch maar vervangen, wellicht dat de boys in Eindhoven dit ook kunnen als ik daar ben voor mijn benzine/temp. meter revisie.

wat vinden jullie :?:

THX
door krieltje
#23779
mijne was ook kapot,relais van de knipperlichten is je gevarenknopje,kost je bij de dealer 7 tientjes incl montage
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#23800
Naar mijn weten tikken ze allemaal wel... Ik heb er onlangs een nieuwe in laten zetten, omdat mijn knipperlicht af en toe bleef hangen.
De nieuwe relais tik nu zelfs nog iets harder. Ik geloof ook niet direct dat het kwaad kan hoor: zolang ie werkt, werkt ie :!:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door craze
#23831
als dit weer zo'n 'audi tt kwaaltje' is dan laat ik het zo, vind het nietzo storend en de muziek overstemt het tikken anders wel :!: :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]