Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#23798
Vandaag had ik mijn stoel eruit gehaald, om te kijken of ik een irritante tik/kraak kon verwijderen.
Toen ik onderop de stoel keek zag ik tot mijn verbazing dat deze stoel was gemaakt door MERCEDES & RECARO!
Whaahaaaa hoe is dat nou weer mogelijk? :roll:
Ik heb gewoon de originele zwart lederen TT stoelen.

(Overigens heb ik het kraakje helaas niet weten te traceren... Eens kijken of ik onderdelen van de bestuurders en bijrijdersstoel met elkaar kan verwisselen dan maar, of iemand nog mooie TT-quattro-sport-recaro's in de aanbieding???)

Hier fotootje:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#23801
Kan zijn dat ze gewoon bepaalde delen hebben "ingekocht", of een bepaalde techniek hebben overgenomen.
Ikzelf heb ook de volledig lederen stoelen erin zitten en ze bevallen me prima! Maakt me niks uit of ze nou van Audi of van Mercedes zijn, toch?!
Jammer dat je het euvel niet hebt kunnen traceren.... Misschien dat het dan in de rails zit, die op de bodem is bevestigd? Ik roep maar wat hoor, maar wellicht komt het gewoon daar vandaan...

Succes ermee verder!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23813
je kan dr u op zeggen dat de schuimen in de beide merken uit dezelfde fabriek komen ;) en tja wat uitgewisseld kan worden bespaard weer ontwikkelkosten!
door Niall
#23826
Nog beter ze komen uit een SLK :D Maar uitwisselen van onderdelen is gemeen goed in de autoindustrie. Bijvoorbeeld de deursloten van een TT zijn gelijk aan die van een golf, leon, A3 enz. enz. :wink:

Maar hoe wat is verschil tussen normaal zwart leer en quattro-sport-recaro's?? Jou kraakje kan ook gewoon leer zijn die tegen kunststof loopt of een loszittende bout of rivetje
door allewijn
#23830
Niall schreef:Nog beter ze komen uit een SLK :D Maar uitwisselen van onderdelen is gemeen goed in de autoindustrie. Bijvoorbeeld de deursloten van een TT zijn gelijk aan die van een golf, leon, A3 enz. enz. :wink:

Maar hoe wat is verschil tussen normaal zwart leer en quattro-sport-recaro's?? Jou kraakje kan ook gewoon leer zijn die tegen kunststof loopt of een loszittende bout of rivetje
Dat zijn de kuipstoelen die enkel in de TT QS geleverd zijn :smt007 :smt007 :smt007 :

Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]