Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Trik
#24116
Hallo, ik ben nieuw op het forum omdat ik van plan ben om een TT te kopen. Ik ben al jaren gek op dit model en ben nu van plan om er eindelijk een aan te schaffen
Ik ben mij inmiddels al aan het oriënteren op de markt, en ben geínteresseerd in een Audi TT van bouwjaar 1999 tot 2001. Het liefst een 180 PK uitvoering. Jullie zijn natuurlijk allemaal experts en ik zou graag een paar nuttige tips van jullie krijgen waar ik op moet letten bij een tweede hands TT.
Ik geef liever iets meer geld uit voor een goede auto, maar ja wat is goed????
Zijn er specifieke dingen (ik zou bijna vragen, zwakke punten bekend van de TT maar daar scoor ik geen punten mee denk ik op dit forum) waar ik speciaal op moet letten? Ik heb een aantal auto's gezien met 19 inch (S) velgen erop wat ik wel erg mooi vindt. Heeft iemand van jullie ervaring met deze bandenmaar en ben je hier tevreden over of toch beter de 18 inch??
Alvast bedankt, en wie weet kan ik mij binnenkort voorstellen met mijn nieuwe auto.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24117
Hoi Trik,

allereerst welkom op dit forum. Zoals je wellicht al weet is een forum dé plek om onder andere ervaringen uit te wisselen. Gelukkig is dit forum niet anders :wink:
Topics over de aankoop van een TT zijn hier inmiddels al enkele malen voorbij gekomen op 't forum.
Middels de zoekfunctie kun je op de meeste vragen wel een antwoord vinden en mochten er onverhoopt nog vragen overblijven... Je weet nu de weg :wink:
Succes met het vinden van een mooie TT.

Groeten
Joop

P.S. Op dit forum is ook een sectie met TT's die worden aangeboden :idea:
door Trik
#24128
Bedankt voor de snelle reactie, en ik had inderdaad missschien even verder moeten kijken voor ik deze vraag stelde. Ik heb inmiddels al een aantal tips gevonden.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#24139
Welkom TT Rik :P
Veel plezier met je zoektocht
Zeker als je niet de goekoopste zoekt lijkt succes slechts een kwestie van tijd
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]