Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door reindertt
#24251
Je kunt ook even de grootste kap eraf schroeven (als je een testrit maakt; het zijn maar twee schroefjes die je overigens maar een kwartslag hoeft te draaien) en je zit op het blok zelf ook de aanduiding staan. HAhah als je nou niet genoeg handvatten hebt gekregen?!?
Gebruikersavatar
door reindertt
#24252
Ramonius schreef:Das volgens mij waar dat de 225 een 6 bak heeft.

Ik zit zelf te denken aan een 225 uit 2000 met het liefst een ton op de teller. De prijzen die ik vind zijn verschillend maar ik zie ze staan vanaf 9.000 bij particulieren en vanaf 11.000 bij dealers.
Je kunt voor die van ? 9000 voor ? 500 euro een half jaar garantie kopen bij de ANWB ;) Is ook een optie.
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#24262
@reindertt: Bedankt voor de goede en waardevolle informatie.

Bij AutoTrust (ANWB/DEKRA) kan je dus garantie (bij) kopen op je eigen auto. Nu worden ook ineens de particulieren interessant ;)

Nog meer tips m.b.t. importeren? Heb het import document (pdf) al gelezen maar daar staan zaken als deze en de DEKRA keuring (in duitsland) niet in.
Gebruikersavatar
door tim
#24268
een 225 heeft geen xenon standaard.want ik heb geen xenon maar heb wel die waardeloze koplampsproeiers
Gebruikersavatar
door Ronnie
#24314
Ik dacht dat de 225Q hier in tegenstelling tot bij de buren gewoon met xenon geleverd is?! maar kan t ook fout hebben, heb ze alleen nog maar met gezien in Nederland
Gebruikersavatar
door johan
#25597
Ja volgens mij ook standaard xenon, ik heb xenon zonder koplampsproeiers. Van 2000, in het begin waren die sproeiers nog niet verplicht.
Gebruikersavatar
door Carmello
#25600
Wat ik zelf raar vond bij het invoeren van mij 225pk versie tt uit duitsland, is dat na het invoeren op mijn kenteken audi 8n stond en ook geen audi tt quattro. Wel staat er bij dat hij 165 kw heeft. Op de duitste papieren stond ook audi 8n. Dat is een andere benaming voor de tt geloof ik. Chassisnummer klopt ook allemaal, ook bij de dealer gecheckt voordat ik hem kocht. Nog meerdere mensen met hetzelfde als mij?
door emanuel
#25629
Ramonius schreef:Das volgens mij waar dat de 225 een 6 bak heeft.

Ik zit zelf te denken aan een 225 uit 2000 met het liefst een ton op de teller. De prijzen die ik vind zijn verschillend maar ik zie ze staan vanaf 9.000 bij particulieren en vanaf 11.000 bij dealers.
Ik vind de prijzen die je noemt wel erg laag voor een 225er met 100.000 op de klok. Ik betwijfel of je voor dat geld een goede TT kan kopen met deze specificaties. Ik zou eerder richting 17 a 18 duizend denken voor een nederlandse TT met volledige audi onderhoudshistorie. Vooral dat laatste vind ik persoonlijk erg belangrijk. Het geeft in ieder geval aan dat de vorige eigenaar niet beknibbeld heeft op het onderhoud.

Succes met je zoektocht !!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#25633
goedkoop kan idd duurkoop worden of en teruggedraaide teller indien je niet goed op de algehele onderhoudshistorie let... NAP is ook handig. Maar 9000 en 11000 ? waar staan die wagens dan?
Gebruikersavatar
door craze
#25931
de mijne is uit 2001, met xenon en koplampsproeiers (origineel NL auto) :!:
en voor de prijzen die jij ziet staan voor een 2000 koop je volgens mij een 'gebakkie', heb zelf lang gezocht en je moet toch meer gaan denken in de richting van 15000-17500 euro als je een goed onderhouden TT zoekt. :wink:
my 2 cents...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]