Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jos_br
#31667
Ik vind de nieuwe Sciroco in werkelijkheid toch heus een mooie auto, ook het eerste type vind ik nog steeds een van de mooiste auto's ooit.

Jos.
Gebruikersavatar
door nickbox
#31685
Ik eb hem zo'n 25 jaar geleden gehad.......uit '67.


Afbeelding

Maar wat vinden we van de Renault?
Gebruikersavatar
door Mischa
#31686
nickbox schreef:Ik eb hem zo'n 25 jaar geleden gehad.......uit '67.


Afbeelding vervangen door een URL http://philliplehner.com/wp-content/upl ... 7_ghia.jpg

Maar wat vinden we van de Renault?
Ik vind die Peugeot er best aardig uit zien. :) Er zijn zoveel auto's die mooi zijn en ook echt wel een paar die mooier zijn dan de TT. Maar ja, je moet er wel in willen/kunnen rijden. Ik heb zat auto's bekeken en in gereden voor dat ik de TT kocht. En toch is het de TT geworden. Had ik 30.000,- meer te besteden... Tja dan was het waarschijnlijk wel wat anders geworden. Maar ik denk niet dat ik de enige hier ben die die luxe helaas niet heeft ;)
Gebruikersavatar
door nickbox
#31688
Ik rijd de TT zoals ik vroeger de Karmann reed, als een klassieker, een moderne klassieker weliswaar. In de lijn van b.v. de Porsche 365 in zijn tijd...........
Daarom is zo origineel mogelijk voor mij ook zo belangrijk, in mijn geval spoilerloos.........
Ik ben benieuwd of de Renault ook echt op de weg komt.....
Gebruikersavatar
door screamer
#31691
Karman's! :D Hebben we er hier ook één van. Blijft een mooi model.
Gebruikersavatar
door Mischa
#31694
nickbox schreef:Ik rijd de TT zoals ik vroeger de Karmann reed, als een klassieker, een moderne klassieker weliswaar. In de lijn van b.v. de Porsche 365 in zijn tijd...........
Daarom is zo origineel mogelijk voor mij ook zo belangrijk, in mijn geval spoilerloos.........
Ik ben benieuwd of de Renault ook echt op de weg komt.....
Ik probeerde het net al een beetje subtiel te zeggen.. Maar bij deze dan nogmaals de correctie: De afbeeldingen die je gepost heb zijn van een Peugeot, geen Renault. :wink:
Gebruikersavatar
door jos_br
#31695
Modderaar schreef:Karmann Ghia:

Afbeelding
Heb ik ook nog staan uit '73......tijdloos.

Jos.
Gebruikersavatar
door nickbox
#31696
Mischa schreef:
nickbox schreef:Ik rijd de TT zoals ik vroeger de Karmann reed, als een klassieker, een moderne klassieker weliswaar. In de lijn van b.v. de Porsche 365 in zijn tijd...........
Daarom is zo origineel mogelijk voor mij ook zo belangrijk, in mijn geval spoilerloos.........
Ik ben benieuwd of de Renault ook echt op de weg komt.....
Ik probeerde het net al een beetje subtiel te zeggen.. Maar bij deze dan nogmaals de correctie: De afbeeldingen die je gepost heb zijn van een Peugeot, geen Renault. :wink:
It's from France, do I have to say more....zouden ze bij TopGear zeggen.................. :D Ik zou eigenlijk niet eens weten of er nog Renaults gemaakt worden..... Worden die nog gemaakt?

Een Peug dan, leveren we daar onze TT voor in........


O ja, de Avantime.....die vind ik wel mooi....maar is ook al klassiek.........Afbeelding maar de Renault 5 bestaat die nog?
Gebruikersavatar
door Mischa
#31699
De Avantime.... Hoeveel maanden is die te koop geweest? Opzich had hij wel iets. Maar de meeste mensen vonden blijkbaar toch van niet. Renaultje 5 zie je heeeel soms nog wel rijden. Maar zeker niet veel meer. Een collega van me heeft een Renault 5 Turbo. Op dit moment met, als ik me niet vergis, net over de 200pk op de wielen.... Is en blijft leuk spul.

Maar op de vraag of ik de TT zou inruilen op een Peugeot? Kan niets met 100% zekerheid zeggen, maar denk het niet. Mijn auto hart ligt toch iets teveel bij onze ooster buren ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31762
Renault 5 vind je met bosjes nog in Engeland... vooral de turbo versies zijn populair bij de jeugd daar... alleen er moet je niks in de weg staan want veilig zijn ze niet.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]