Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door robbert
#25316
Als ik uit mijn tt stap en hem op slot doet gaat regelmatig na een minuut of paar minuten het alarm ineens af. dit is niet altijd het geval maar wel regelmatig waar kan dit aan liggen ?

gr
Gebruikersavatar
door reindertt
#25318
Even naar de dealer en resetten.
Gebruikersavatar
door Bas
#25332
Dat heb ik ook wel eens gehad...

Eerst hadden ze de sensor gevoeligheid wat teruggedraaid (blijkbaar een vaker voorkomend iets)
Maar dat was het helaas niet.

Toen hadden ze het gevonden,
Ik had toen een tijdje terug een nieuwe radio erin gezet... nu was het zo dat in de kabelboom van de radio blijkbaar een draadje zat zonder sokje... en die zorgde voor een stroompje want die lag weer net tegen een metalen deeltje aan...

Het alarm wordt pas echt na een minuutje geactiveerd, en toen ging het alarm ook gelijk af, omdat dat draadje zorgde voor een stroompje die het alarm activeerde.

Hopelijk heb je er wat aan...


gr Bas
door Branco
#25459
meestal is de massa bewegingssensor te gevoelig ,laatste alarm meldingen zijn uit te lezen dus orzaak makelijk te achterhalen,alle portieren motorkap en achterlklep al een paar keer open en dicht gedaan? komt ook wel eens voor dat de micro schakelaars hier van blijven plakken succes.

gr branco
Gebruikersavatar
door Elsbeth TT
#31728
Hoi,

Bij ons (tt roadster) gaat met zekere regelmaat het alarm spontaan af maar dit is niet een paar minuten na het verlaten van de auto.
Het gebeurt spontaan op allerlei tijdstippen van de dag en heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken. Het gebeurt bij allerlei weertypen, iemand enig idee of dit te verhelpen is?

Groet, Elsbeth
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31761
Ik heb dat met een origineel alarm ook gehad en dat je em op slot doet en dan terug komt en je auto is doodleuk open... onding dr toen uit gehaald en gelijk en betere dr in gezet een digitale aangezien de originele af fabriek ook niet alles zijn om te laten onderzoeken en repareren was net zo duur als een nieuwe dr in toen.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#32068
Gisteren ging mijn alarm af tijdens onweer. Is dat normaal? :shock: En nee hij werdt niet geraakt.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32083
Trillingen he... sensoren in de auto kunnen dat oppikken. ANders kunnen ze je ruiten ook zomaar inslaan zonder dat ie af zou gaan ;)
Gebruikersavatar
door Vincentos
#32088
Ronnie schreef:Trillingen he... sensoren in de auto kunnen dat oppikken. ANders kunnen ze je ruiten ook zomaar inslaan zonder dat ie af zou gaan ;)
Aha, vandaar. Ik stond wel even raar te kijken haha!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32089
De A3 heeft een binnen- en buitenzone... als t regent schakelen we de buitenzone uit die piept al valt er 1 flinke druppel op de auto.
door joosTT
#34438
hoe werkt dat alarm in die roadster precies?
heb duitse boekjes..

groet Joost
door meisters26
#34442
Ja ik heb met mijn roadster ook zo iets aan de hand, als hij in de garage staat en maak de kantelpoort open , en ja hoor daar gaat het alarm weer af.
Is best vervelend om 6 uur smorgens.
Weet iemand toevallig hier een oplossing voor.

Groetjes Randy

P.S : Heb het originele klasse 3 alarm erin via de sleutel.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#34559
Als je je bestuurdersportier opent zit die op de binnenkap onder de slotvanger als vierkant alarmknopje bij de coupés en geloof op de middentunnel bij cabrio's... nals ie rood brand werkt ie, en anders als ie niet brand is ie uit.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]