- wo apr 16, 2008 21:37
#25665
VRAAG1:
----------
Bij een (universeel)bovag bedrijf staat een:
TT Quattro 225PK 2003
met erg weinig MIJLEN op de teller (<30K).
Het verhaal van de verkoper is dat de auto door een Nederlander die in de USA werkte toen ie terug kwam naar NL in 2005 is meegenomen. Ofwel: een tt usa-model (mijlen op de kilometerteller) die nu in Nederland te koop staat. Met vanaf 2005 een NAP-pas.
Via de kentekencheck op RDW zie ik dat ie al 8 maanden stil staat.
Waar moet je specifiek op letten bij de aankoop van een dergelijk model?
Bedankt voor jullie info!
VRAAG 2
--------------
Gezocht: supernette TT, liefst 2002/2003, met minder dan 60.000 op de teller en volledige onderhoudshistorie.
Bij voorkeur Xenon en 225PK
Importeren uit Duitsland is vanwege de slurptax niet zo interessant meer nu?
----------
Bij een (universeel)bovag bedrijf staat een:
TT Quattro 225PK 2003
met erg weinig MIJLEN op de teller (<30K).
Het verhaal van de verkoper is dat de auto door een Nederlander die in de USA werkte toen ie terug kwam naar NL in 2005 is meegenomen. Ofwel: een tt usa-model (mijlen op de kilometerteller) die nu in Nederland te koop staat. Met vanaf 2005 een NAP-pas.
Via de kentekencheck op RDW zie ik dat ie al 8 maanden stil staat.
Waar moet je specifiek op letten bij de aankoop van een dergelijk model?
Bedankt voor jullie info!
VRAAG 2
--------------
Gezocht: supernette TT, liefst 2002/2003, met minder dan 60.000 op de teller en volledige onderhoudshistorie.
Bij voorkeur Xenon en 225PK
Importeren uit Duitsland is vanwege de slurptax niet zo interessant meer nu?