Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#27089
Zoals enkelen van jullie weten wil ik mijn TT van de hand doen en daarvoor in de plaats een A4 cabrio 3.0 v6 aan te schaffen. Eisen: zwart metallic, < 100.000 kilometers op de klok, eventueel voorzien van Audi navigatie, rood of zwart lederen interieur (mag moccabruin maar die zie ik niet vaak) en xenonverlichting. Mijn budget ligt op max. 30k.

In NL kan ik ze wel vinden voor die prijs. Maar ik zie vaak auto's met wat meer kilometers op de klok dan wat ik zelf in mijn gedachten heb.
Ik heb gekeken via mobile.de wat de prijzen doen in Duitsland en die zien er erg aantrekkelijk uit.

Ik heb enkel en alleen nul komma nul ervaring met het importeren van auto's. Ik zal er wel uitkomen voor wat betreft de procedures rondom de douane, alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken tijdens de zoektocht naar een passende auto. Ik hoor verhalen dat wanneer de adverteerder/handelaar vermeldt dat het om bijvoorbeeld een quattro uitvoering gaat, dan 700km naar de bestemming gaat rijden en uiteindelijk naar huis gaat zonder auto omdat je erachter komt dat de auto geen quattro aandrijving heeft.

Ik zou graag willen weten waar ik dan op moet letten, bij wie ik een auto kan kopen, wat de valkuilen zijn etc. etc.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#27103
Massari,
Bij een dealer kun je je nauwelijks een buil vallen.

Hier staat er bijvoorbeeld een voor je:
Je kunt hem terugvinden op het web bij www.audi.de onder gebrauchtwagensuche
Succes
Hans


Audi A4 Cabriolet

Preis 24.980,00 Euro
MwSt. ausweisbar

Motor Benzin / 162 kW (220 PS) / 2.976 cm3

Getriebeart Automatik
Antrieb Allradantrieb
Außenfarbe Ebonyschwarz Perleffekt

Erstzulassung 09.06.2004
Kilometerstand 69.250 km
nächste HU 05/2010
Garantie ja

Fahrzeugart Gebrauchtwagen
Kommissionsnr. 010672

Anbieter
K.A. Sahm Autoservice GmbH
Boschstraße 4
40880 Ratingen

Telefon: 02102/44025
Telefax: 02102/4402-750
Gebruikersavatar
door MisterCats
#27104
Bij www.audi.de staat er ook een met een licht interieur.
Dat is wel zo handig en comfortabel als je eens de auto open in het zonntje hebt achtergelaten en je wilt je billen niet verbranden aan kokend heet zwart leer:

Audi A4 Cabriolet S Line

Preis 28.450,00 Euro


Motor Benzin / 162 kW (220 PS) / 2.976 cm3

Getriebeart Handschaltung
Antrieb Allradantrieb
Außenfarbe Ebonyschwarz Perleffekt

Erstzulassung 15.05.2005
Kilometerstand 30.111 km
nächste HU / AU 05/2008 / 05/2008
Garantie ja

Fahrzeugart Gebrauchtwagen
Kommissionsnr. 551631


Anbieter
Erich Röhr Vilshofen Niederlassung der Firma Erich Röhr GmbH & Co. Passau
Kapuzinerstraße 108-111
94474 Vilshofen

Ansprechpartner: Herr Indra
Telefon: 08541/97170
Telefax: 08541/971727



Weitere Bemerkungen des Anbieters

Antiblockiersystem, Aussenspiegel elektr., Bordcomputer, CD-Wechsler, Doppelairbag, ESP (Elektronisches Stabilitätsprogramm), Einparkhilfe, Fahrerairbag, Fensterheber elektrisch, Getriebe 6-gang, Klimaautomatik, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Lendenwirbelstütze, Metallic, Mittelarmlehne, Navigationssystem, Nebelscheinwerfer, Radio, Radio mit CD, Scheinwerferreinig., Seitenairbags, Servolenkung, Sitzheizung, Sportfahrwerk, Sportsitze, Wegfahrsperre, Xenon-Licht, Zentralver. mit Fernbed., Zentralverriegelung
Finanzierung möglich, Irrtum und Zwischenverkauf vorbehalten, Lederausstattung Perlnappa, Sitzheizung, Mittelarmlehne, Lenkrad (Sport/Leder gelocht - 3-Speichen), Generator 150 A, Windschott, BOSE Soundsystem, Navigationssystem m.Farbbildschirm, Einparkhilfe, Kühlbox im Handschuhfach, Sport-Fahrwerk S-line, Bremsscheiben vorn (312 mm x 25 mm), Reifen 235/40 R18 ..Z, Ausstattungs-Paket: S line Sport, Außenspiegel rechts asphärisch, Kopfairbags, Fahrer-Informations-System, Leichtmetallfelgen S line 18 Zoll, Sportsitze, Lendenwirbelstütze vorn, elektr. verstellbar, Sportsitze vorn, Lendenwirbelstütze, elektr. einstellbar in Vordersitzlehnen, Aluminium-Gussräder 8Jx18 im 5-Arm-Design mit Reifen 235/40 R 18 (quattro GmbH), Abgaskonzept, EU4, innen:anisgelb/schwarz, Multifunktionsanzeige/Bordcomputer mit Check Control, Mittelarmlehne vorn,. Fordern Sie 12 XXL Fotos per E-Mail an!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#27164
Ronny,

Invoeren stelt echt niks voor en zoveel geld je in één dag tijd kunt besparen met importeren krijg je waarschijnlijk van je baas niet uitgekeerd per maand gemiddeld qua inkomen gezien.
Je moet de nieuwwaarde weten in Nederland... www.autoweek.nl carbase
BPM calculator is ook op www.autoweek.nl te vinden en die rekent t voor je speciefieke wagen wel uit en niet vergeten alle accessoires ook ff meetellen en dan pas berekenen.
Dan weet je wat je bij de Douane aan moet geven, zij checken alles en rekenen het na en je kunt betalen daar op t moment dat je bij de RDW een afspraak hebt om te keuren voor NL kenteken.

In Duitsland ga je met de garagehouder naar de TÜV, zeg maar voor t gemak de Duitse RDW. Daar schrijven ze de desbetreffende A4 3.0 cabrio op je naam over en je kunt daar tijdelijke uitvoerkentekens kopen voor de door jou gewenste periode zodat je geen autoambulance mee hoeft te nemen en terug kunt rijden. Verzekeren bij je verzekeraar op chassisnummer en terug rijden maar. Owja t kopen geschied gewoon hetzelfde als in Nederland vand e auto, loop wel ff alle details na om niet op je bek te gaan met de aanschaf van een auto want de risico's zijn gewoon hetzelfde als in Nederland alleen de afstand is wat groter. Dus wees alert en niet direct verblind van liefde voor t uiterlijk evrtoon vand e auto alleen!

Groet Ronnie
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]