Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#27368
Beste TT-rijders.

Op dit moment rij ik rond met een premie waar mijn verzekeraar binnenkort een heerlijke vakantie van gaat boeken. Namelijk 250 per maand. (lees: maand)

Op dit moment ben ik 20 jaar en heb ik 2 schadevrije jaren. Mijn TT heeft 132 kW, bj 2000.

Unive, postbank, ohra etc. willen mij nieteens all-risk verzekeren.
Het liefste wil ik ongeveer 100 euro zakken in premie en wel all-risk verzekerd blijven.

Is er iemand die een voordelige verzekering kan aanraden die ook mij wil verzekeren :lol:

Groetjes,
Vincent
door joTTie
#27373
Kleine kans. Je zit in de risico leeftijd. Ik heb ook tot me 25ste me scheelbetaald. Helaas :(
Of je moet hem op bijv. je ouders naam zetten.

gr. joTTie
Gebruikersavatar
door Vincentos
#27374
joTTie schreef:Kleine kans. Je zit in de risico leeftijd. Ik heb ook tot me 25ste me scheelbetaald. Helaas :(
Of je moet hem op bijv. je ouders naam zetten.

gr. joTTie
Hmm, fijn... :lol:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#27376
Enige nadeel van verzekeren op naam van de ouders is dat je niet meegroeit in de bonus/malus-regeling. Wanneer je dan op je 25ste zelf een verzekering gaat afsluiten, moet je alsnog onderaan beginnen.... Kan behoorlijk pittig zijn als je dan een wat duurdere wagen all-risk wilt verzekeren.
Ook beginnen dan pas de schadevrije jaren te tellen, dus als je dan in de eerste jaren een schade rijdt, slaan ze je vaak ook weer kneiterhard in de nek en val je ineens een heel aantal tredes terug in de ladder.
Tja, van de verzekering moet je het hebben....

Groeten
Joop
Laatst gewijzigd door Happy Socks op za jun 07, 2008 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
door Ramon
#27377
ik zou hem op je ouders naam zetten ben je veel goedkoper uit en als je
rond de 25 bent kan je hem op je eigen naam zetten dan ga je toch minder
betalen door je leeftijd heb ik ook gedaan

succes
Gebruikersavatar
door TTR150
#27378
is dit werkelijk nodig All Risk verzekeren? voor een wagen bouwjaar 2000?
als ik goed kan lezen: 250 euro x 12 maanden = ?3000 verzekeringspremie per jaar :shock: :shock: :shock:
dat is toch van het goede teveel denk ik, ik betaal (BE) ?300 per jaar! BA+Rechtsbijstand. :D
door joTTie
#27379
Interpolis gaf mij dat advies wel, gezien de dagwaarde ook nog van mijn TT cabrio. Het zijn gewilde auto's en mochten ze wegvallen heb je niet helemaal meer niets ....
Gebruikersavatar
door TTR150
#27382
ik ben even gaan rondneuzen op de site Interpolis, een paar simulaties gemaakt,
steeds wordt een Vol Casco aangeraden, zelfs met een "niet zo meer jonge auto (euh 1999)"
ik zie ook dat de basisprijs (prijs bouwjaar) gemiddeld reeds ? 10000 hoger ligt dan hier in BE, amai! :shock:
maar ja, als het niet anders kan, is het zo.
nog veel suc6 met je zoektocht,
Gebruikersavatar
door ChristianoNL
#29901
Hallo Vincent,

Ik wil best even voor je kijken, voor een goede verzekering met een betere maandelijkse premie.
Dan heb ik even je Kenteken nummer nodig en je geboortedatum, postcode.

Stuur deze even PB kan ook.

Gr Chris
Gebruikersavatar
door TT Assen
#29904
Welke verzekering je ook neemt: NOOIT bij :twisted: Unigarant :twisted: gaan afsluiten.

Ze heten partner van de ANWB te zijn, maar zien je auto alleen maar als vervoermiddel, hok op vier wielen, en behandelen jou als klant nog veel erger. Ik heb zelf hele slechte ervaringen, en hoor in mijn omgeving (zelfs fietsverzekering) ook dergelijke horrorverhalen.

Ik stap nu over naar Interpolis. Daar hoor en zie ik wel goede verhalen over, en ik heb (helaas vanwege glasschade) ook goede ervaringen met Stad Rotterdam.

Tja, en gezien je leeftijd zul je eerst toch het nodige moeten betalen....
Gebruikersavatar
door MisterCats
#30359
Wat is het uiteindelijk geworden Vincentos :?:
Gebruikersavatar
door Vincentos
#30440
ChristinanoNL (Chris) heeft voor me gezocht en hij heeft een verzekering gevonden die dik 100 euro per maand scheelt. Dus waarschijnlijk hou ik dat geld voortaan lekker over voor andere dingen :D

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door screamer
#30443
En welke verzekering is dat?
Gebruikersavatar
door Vincentos
#30450
screamer schreef:En welke verzekering is dat?
Via reaal als het goed is :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]