Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#27410
Beste mensen,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn TT verkocht aan forumlid Kabus.
Met enige pijn in mijn hart moest hij dan toch het oprit verlaten.

Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid en allerlei forumwijsheden op het gebied van techniek e.d.

Mijn volgende auto zal een Audi A4 3.0 cabriolet zijn. Ben druk bezig om een geschikt voertuig te vinden, zodra ik er een heb gevonden, dan laat ik de foto's wel zien.


Groeten,
Ronny.
door krieltje
#27416
Heey ron,tjeemig man,wat had jij een prachtkar.Je keuze zal beslist weloverwogen zijn,maar doodzonde.

Ron succes met je nw te kopen aanwinst,en veel succes verder

groetjes mart
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#27422
Idd jammer dat ie nu weg is, Ronny
Succes met de queeste naar de volgende vierwieler :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door massari
#27424
Inderdaad jammer dat hij nu weg is.
Keuze was te wijten aan het aantal kilometers; liep tegen de 2 ton aan, het toenemende aantal (kleine) mankementjes, waardedaling en het feit dat ik gewoon iets anders wilde hebben, een cabrio deze keer met een v6 in het vooronder.
Ik heb in die 2 jaar dat ik hem had enorm genoten van de wagen, vooral toen hij eenmaal zo goed als klaar was. Het blijft een bommetje op vier wielen, maar als je eenmaal je zinnen op iets anders hebt gezet wil je gewoon iets anders.
door allewijn
#27438
Ronny, ik wist het natuurlijk al een tijdje, en lees nu dat je de knoop definitief door hebt gehakt!
Ik hoop dat je minimaal net zoveel plezier gaat krijgen aan de A4 cabrio.
Laat je wel even weten welke A4 het uiteindelijk is geworden?
Leuk om te horen dat jouw prachtige TT wel binnen de club blijft trouwens!

Groetjes,

Tim
door joTTie
#27497
Heel veel veilige kilometers toegewenst met je nieuwe A4 Cabrio :D
Gebruikersavatar
door massari
#27521
Bedankt!

Ik heb een Duitse import Audi A4 cabriolet op het oog met een 3.0 v6 in het vooronder. Voor de rest voorzien van nieuwe type Audi Navigation Plus (RNS-E), 19" New S8 wielen met 235/35/19 banden, xenon, quattro-aandrijving, Tiptronic (schakelen aan het stuur), zwart lederen interieur etc.

Enkele upgrades die ik nu kan verzinnen zijn:
- Milltek catback systeem met 100mm eindpijpen of een volledig RVS uitlaatsysteem vanaf spruitstuk.
- Na montage van uitlaatsysteem toch even chiptunen met ongeveer 15pk meer, niet veel, maar beter iets dan niets.

Dit lijstje zal vast en zeker nog uitgebreid worden, al is de auto van huis uit al best compleet.

Ik hou jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#27530
massari schreef:Bedankt!

Ik heb een Duitse import Audi A4 cabriolet op het oog met een 3.0 v6 in het vooronder. Voor de rest voorzien van nieuwe type Audi Navigation Plus (RNS-E), 19" New S8 wielen met 235/35/19 banden, xenon, quattro-aandrijving, Tiptronic (schakelen aan het stuur), zwart lederen interieur etc.

Enkele upgrades die ik nu kan verzinnen zijn:
- Milltek catback systeem met 100mm eindpijpen of een volledig RVS uitlaatsysteem vanaf spruitstuk.
- Na montage van uitlaatsysteem toch even chiptunen met ongeveer 15pk meer, niet veel, maar beter iets dan niets.

Dit lijstje zal vast en zeker nog uitgebreid worden, al is de auto van huis uit al best compleet.

Ik hou jullie op de hoogte.
Zeker een hele mooie en complete auto zo'n a4 cabbie.. En er zijn genoeg accesoires voor te krijgen 8) vindt die caractere uitvoering het mooist
Afbeelding
Afbeelding


succes met je zoek tocht :smt023

Gr

Emiel
Gebruikersavatar
door massari
#27672
Inmiddels een A4 cabrio gekocht! Zaterdag mag ik de sleutels in ontvangst nemen 8)
Foto's volgen snel, specs:

- 3.0 v6 220pk
- Zwart metallic
- 19" S8 wielen
- Tiptronic automaat
- Xenon
- PDC
- Volledig zwart lederen interieur
- Teveel om op te noemen.

Milltek catback non-resonated is in bestelling, voor de rest chiptunen, hier en daar wat minuscule wijzigingen zoals een S4 grill en chromen spiegelkappen.

:wink:
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#27702
Netjes Ronny..

Ben benieuwd naar de foto's, :P veel cabrio plezier alvast.. Ze geven zon en 20 graden op voor zaterdag dus dat zit wel goed :wink: 8)

Gr

Emiel
door allewijn
#27711
Leuk trouwens dat die 'KABUS', die jouw mooie TT gekocht heeft NOOIT meer wat heeft laten horen hier op het forum.
Hij heeft ooit eens gevraagd in een topic dat hij een tt 225 zocht, waarbij ik hem 'adviseerde' om zichzelf eerst eens voor te stellen en om wat specifieker te omschrijven wat hij zocht. Tevens verwees ik hem eens naar het 'te koop' gedeelte van het forum.
Hierna heeft hij eigenlijk nooit meer wat gepost, maar wel jouw TT gekocht.
Altijd leuk zulke enthousiaste nieuwe forumleden! (ahum....)
Gebruikersavatar
door tim
#27713
miss is niet iedereen zo'n freak als jij tim. :lol:
door ptie
#27716
Ach ja, ieder zijn ding :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]