Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ptie
#27942
Ik ben dus op zoek naar een zwart TT. Nu valt het mij op dat er nog zoveel verschil in de kleur zwart zit. Vergelijk bijvoorbeeld de volgende auto's:

TT 1

TT 2

TT 3

Nu had ik begrepen dat een TT in meerdere kleuren zwart kan worden uitgevoerd. Welke kleuren zwart zijn dit? En vanwaar verder het verschil (poetsen?) ?

Bedankt :)
Gebruikersavatar
door tim
#27944
het zou kunnen dat ze op een bepaald jaar een ander zwart zijn beginnen gebruiken bij audi
bij volkswagen bijv zijn de zilverkleurige wagens veranderd in 2001.na 2001 zijn ze een tint lichtergemaakt.
Gebruikersavatar
door screamer
#27953
Zal niet te veel af gaan op de foto bij deze advertenties, daar ze niet echt van een geweldige kwaliteit zijn. Of heb je ze in het 'echt' gezien?
door ptie
#27958
Ik heb ze (nog) niet in het echt gezien. Maar vooral op de eerste foto is de auto ontzettend mooi zwart, dit in tegenstelling tot de derde foto. Maar misschien heeft dit ook te maken met de belichting / kwaliteit van de foto. Daarbij praat Van der Rijt weer over "briljantzwart" en "ebonyzwart parelmoer".
Laatst gewijzigd door ptie op di jun 24, 2008 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#27964
Volgens mij kon je altijd kiezen uit 2 kleuren zwart bij Audi, maar 100% zeker weten doe ik dat niet ergens op t forum staan de TT kleurcodes maar vraag me niet waar en tijd om te zoeken heb ik ff niet.
door ruben5
#27969
De kleuren die ik tegenkom zijn: Ravenzwart, Ebonyzwart en Brilliantzwart. Maar volgensmij is de eerste foto metallic en de tweede niet.. Maar je kan niet van een foto uitgaan.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]