Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ptie
#28651
Ik heb een tijdje terug mijn Alfa 147 verkocht, om daarna om zoek te gaan naar een TT. Nu was de auto na nog geen 8 jaar, en 200.000 km verder nog geen vierde waard van de originele prijs :evil:

Nu weet ik dat je op een Italiaan behoorlijk afschrijft, maar dit vond ik wel erg extreem. Nu hoop ik niet dat dit voor een TT geldt... dus mijn vraag: zal je op een TT van 8 jaar oud, met om de nabij een ton op de teller, bij 12000 km / jaar een hoop afschrijven?

Bedankt :)
Gebruikersavatar
door hotbot
#28652
grof gerekend: 1000euro per 10.000km gaan deraf in België
Gebruikersavatar
door Ronnie
#28682
Alfa blijft niks waard nog... een slecht imago is niet zomaar weg... ik koop ook nooit geen Fiat meer, elke maand minstens iets aan stuk gehad.
Afschrijving... Audi TT ligt er al aan of je bijv. een 225 quattro aanschaft die blijven meer waard in verhouding tot een 150 of 180 pk en het is echt per wagen verschillend gezien je te maken hebt met de golfbeweging in vraag en aanbod van de TT. Schommelt meestal een beetje maar reken op een goeie 1000 - 1500 euro per jaar bij 12.000 km per jaar en afhankelijk van t bouwjaar en uitvoering.
Gebruikersavatar
door reindertt
#28693
Ik heb er in 9 maanden en 15.000km verder niets op verloren. Het heeft er gewoon mee te maken hoe je de auto in koopt, welk type en hoe je m onderhoud.

Ik reken altijd met zo'n ?2000/jr. Kom je nooit bedrogen uit.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#28786
Ja idd 14 maanden 30.000 km en nog bijna geld toekrijgen was ook wel apart eigenlijk met de TT.
Gebruikersavatar
door tim
#28792
de eerste jaren verlies je sowieso veel .maar op een tt van rond bj 2000 verlies je niet veel meer dan zakt de prijs langzaam.gewoon zoeken naar een goede okkasie met niet veel km en die goed onderhouden is.en dan zal je er niet veel op verliezen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]