Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#29680
Om een lang verhaal zo kort mogelijk te vertellen....

Vandaag was er een vriend op bezoek die natuurlijk ff alles van de TT wilde weten. En toevallig kwam dus ook het onderhoudsboekje langs. Wel bekeken bij de koop, maar blijkbaar toch niet goed genoeg...

Wat blijkt nou, mijn kenteken staat netjes vermeld, stempeltjes staat er ook netjes in, MAAR de sticker die er in staat is niet van mijn wagen. Nou heb ik er een N.A.P. bij kunnen krijgen, en verdomt ook die loopt dus niet gelijk met het boekje. :? Na nog wat beter kijken zag ik ook dat de aflever datum in het boekje op 05-03-99 staat i.p.v. 25-03-99.


Maar nu ben ik dus opzoek naar de volgende auto met een chasis nr. wat eindigd op 17379

Volgens de sticker is het een 180pk zwarte TT met zwart leder interieur. Geleverd met de 16" 5 spaaks wielen met 205 brede bandjes. Waarschijnlijk dus ook geleverd door Audi dealer Auto Flevo.


Ik hoop dat de eigenaar hier ook ergens rond zwerft... Misschien dat we dan samen kunnen achterhalen wat er nou precies gebeurd is. Morgen ga ik iig langs de dealer om wat meer details te krijgen.
door joTTie
#29682
Da's vaag :O
door hbk
#29684
Onder de motorkap staan je serienummer, de codes voor kleur etc. Misschien kan je bij/via de verkoper de boekjes nog opsporen.
Gebruikersavatar
door Mischa
#29689
nummer staat inderdaad onder de motorkap, de rest op de stikker achterin bij het reserve wiel. Ik weet alles van beide auto's, met uitzondering van het kenteken en wie de eigenaar is van die andere auto.

Ondertussen heb ik contact gehad met Auto Haas (Audi/VW Apeldoorn), Flevo Cars (Audi Hardewijk) en de Audi dealer in Ede. Wat blijkt, ze hebben doodleuk bij het afleveren al de verkeerde boekjes gegeven. Met als gevolg dat de keren dat er op kenteken de gegevens werdt ingevoerd alles netjes klopt. Maar de keren dat ze alles op het volledige serienummer deden, natuurlijk van de sticker in het boekje, het dus bij die andere auto terecht is gekomen. En jawel, ze kunnen natuurlijk niet achterhalen wat wanneer gebeurdt is...

Kortom Audi heeft er 1 grote puinhoop van gemaakt en is er zelf helaas nooit achter gekomen. (of heeft het nooit recht willen trekken).

Maar goed, ik ben nu bezig met de laatste eigenaar om eens te kijken vanaf wanneer en met welke km. stand hij de TT gehad heeft en wat hij me er nogmeer over kan vertellen. (zodra hij terug is van vakantie natuurlijk.....)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#30353
Spannend verhaal, ik wacht vol ongeduld op de volgende aflevering.
wordt vervolgd..........TToch :?: :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]