Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door robbert
#30249
je kunt door knopje op je sleutel ingedrukt te houden de ramen van je auto openen. iemand enig idee wat hier het nut van is?
Gebruikersavatar
door the boots
#30250
Zegt me niets maar ga het gelijk proberen. Misschien om de warmte alvast eruit te laten komen voordat je instapt?
gr HJ :lol:
Laatst gewijzigd door the boots op ma aug 25, 2008 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#30253
Ja das idd bekend,

Zal idd met comfort en bedieningsgemak te maken hebben. Ik gebruik het heel zelden om, zoals al aangegeven, voor het wegrijden al wat warmte uit de auto te laten tijdens een warme zomerdag.

Grtz Henk
Gebruikersavatar
door nickbox
#30256
robbert schreef:je kunt door knopje op je sleutel ingedrukt te houden de ramen van je auto openen. iemand enig idee wat hier het nut van is?
Omgekeerd werkt het ook. Bij geopende ramen kunnen deze gesloten worden op afstand.
Handig als je ze vergeten bent en het giet, dan kan je vanuit je huis de ramen sluiten....... :D

Handiger zou ik het vinden inden als alle ramen dicht gaan als je de auto afsluit...........
door ptie
#30262
Dat wist ik niet, vanmiddag gelijk even proberen. Mijn ramen gaan wel automatisch dicht bij afsluiten, maar dat is een optie op het Clifford alarmsysteem wat één van de vorige eigenaren heeft laten installeren :)
Gebruikersavatar
door tim
#30269
ik gebruik het dikwijls.maar dan wel de functie om ze te sluiten.
Gebruikersavatar
door bazzz
#30278
zo vergeetachtig tim??? haha bekend voorval in ieder geval.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#30284
Het énige, wat ik me kan bedenken, waarvoor ik die optie gebruik is om andere mensen te laten zien dat het er op zit :)
Gebruikersavatar
door screamer
#30287
Hahahaha. Daar zijn dat soort optie toch ook voor. :D :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#30289
Da's waar ja :wink:
Zoiets zouden ze gewoon met de achterklep moeten doen, zoals je wel eens bij andere merken ziet. Erg leuk hoor, dat je de kofferbak kunt ontgrendelen met de afstandsbediening, maar als je met je handen vol spullen staat, moet je ze nog eerst op de grond ofzo zetten om de klep open te doen....
door ptie
#30294
Welk knopje van de 3 is het eigenlijk? Bij mij doet ie het niet :?
Gebruikersavatar
door tim
#30299
bijna alle wagens met cv met afstandbediening hebben deze functie hoor.mijn golfje 4 heeft het ook.
Gebruikersavatar
door Mischa
#30302
ptie schreef:Welk knopje van de 3 is het eigenlijk? Bij mij doet ie het niet :?
Knopje moet je ff een paar tellen ingedrukt houden.
Gebruikersavatar
door Mischa
#30303
tim schreef:bijna alle wagens met cv met afstandbediening hebben deze functie hoor.mijn golfje 4 heeft het ook.
Bij mijn vorige auto (Leon) werkte hij niet met de afstandsbediening. Wel als je gewoon de sleutel in het deurslot draaide en vast hield. De enige club die deze optie (dus in het deur slot) heel veel gebruiken zijn criminelen. Ik ben dan ook van plan om de optie zo snel mogelijk uit te schakelen...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]