Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timstudio2002
#30275
Denk niet dat er veel over is van deze :(


Op verzoek: PAS OP .... ongeluk met een TT op de snelweg, met vrachtwagen en bus.
Crash
Laatst gewijzigd door timstudio2002 op di aug 26, 2008 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door screamer
#30280
:shock:.... Zal je gebeuren zeg, als je pech hebt is het gelijk het laatste wat je gebeurt.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#30285
Wel een lompe vrachtwagenchauffeur trouwens....
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#30290
dat was een beste crash, ik gok dat deze trotse tt bezitter het niet na kan vertellen.
door ptie
#30293
Persoonlijk vind ik dat je deze filmpjes weg mag laten. Hoe een ander de dood in wordt gejaagd, hoef ik niet te zien.
Gebruikersavatar
door nickbox
#30296
ptie schreef:Persoonlijk vind ik dat je deze filmpjes weg mag laten. Hoe een ander de dood in wordt gejaagd, hoef ik niet te zien.
Toch is het vaak de realiteit...helaas.
En een lompe vrachtwagenchauffeur... is dat een tautologie of een pleonasme.......dat laatste toch...

Als ik hier op de ring rij gebeurt het vaak dat de vrachtwagens zo dicht op elkaar rijden dat er geen ruimte meer is om van baan te wisselen.....
Wanneer ik een vrachtwagen chauffeur niet direct of via de spiegels kan zien, ben ik er meestal volgas vandoor....ik heb met de TT al wel bijna vergelijkbare situaties mee gemaakt. Zeker hier op de ring waar men 80 moet rijden waardoor de onderlinge verschillen minimaal worden.
En die vrachtjongens lijken echt over je heen te rijden. Niet gek dus dat er bijna wekelijks een behoorlijk ongeluk is met een vrachtwagen. Ik heb ook het idee dat er te gemakkelijk op de cruise control gereden wordt.....
Of er dodelijke slachtoffers zijn wordt niet gemeld...
Gebruikersavatar
door tim
#30297
klote truks.
Gebruikersavatar
door Mischa
#30301
Had de foto al gezien op Wrecked Exotics.

Vrachtwagens blijven gewoon een gevaar op de weg. Het is niet te geloven hoevaak dat ik ze half over de vluchtstrook zie gaan om vervolgens met een ruk aan het stuur weer terug op de weg te komen. Of ze zijn druk met de papieren bezig, koffie aan het zetten, bellen, krant lezen of gewoon in slaap aan het donderen. Tuurlijk moeten die mensen ook gewoon hun werk doen. En ik zou ook gek worden als ik de hele dag alleen maar in de vrachtwagen zit. Maar volgens mij beseffen ze vaak niet wat voor gigantische schade ze kunnen aanrichten.
Knallen een paar auto's op elkaar dan heb je meestal nog het geluk dat de airbag en kreukelzone een heel stuk van de klap op vangt. Nogsteeds genoeg schade, maar vaak wel te overleven. Zijn er vrachtwagens betrokken, dan kunnen ze vaak alleen nog maar proberen om de inzittende van de auto uit de kreukelzone of van de airbag af te schrapen...


Ben het trouwens wel met Peter (ptie) eens. Realiteit of niet, zet er dan iig een soort waarschuwing bij. Ik gok dat er wel meer mensen zoiets hadden van "dit had ik niet hoeven zien"


P.s. Ik heb zelf ook mijn C en zit ook wel eens met een vrachtwagen op de weg. Maar inplaats van meer begrip te hebben gekregen erger ik me juist meer aan het rijgedrag van veel andere chauffeurs.
Gebruikersavatar
door Niels82
#30312
Wat de f*ck man
Dat wil je niet mee maken ook al rij je er 10 auto`s achter niet best
Gebruikersavatar
door nickbox
#30326
En helaas vandaag weer enkele behoorlijke ongelukken waar vrachtwagens bij betrokken zijn, waarvan 1 op de A10 met een dodelijk slachtoffer...........

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=37462
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#30327
idd ja, ze moeten die chauffeurs die niet los vertrouwd zijn geregeld een opfris cursus geven misschien dat de
ongelukken dan wat afnemen.
door joTTie
#30332
Best een lompe actie van die chauffeur, maar dat kan iedere verkeersdeelnemer overkomen. Iedereen kan namelijk een inschattingsfout maken.
Alleen het impact is wat groter bij een vrachtwagen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#30484
Je hebt je leven niet altijd zelf in de hand... zo zie je maar met dat filmpje.

En dat t niet geplaatst zou hoeven te worden zonder waarschuwing... beetje ver gezocht ik eet gewoon door, maar ben denk ik flink meer gewend geraakt op jonge leeftijd al.
Gebruikersavatar
door johan
#30680
Ronnie schreef: En dat t niet geplaatst zou hoeven te worden zonder waarschuwing... beetje ver gezocht ik eet gewoon door, maar ben denk ik flink meer gewend geraakt op jonge leeftijd al.
IK had hem toch liever zonder 'geluid aan' gezien.

Heb jij al zo'n crash overleefd dan ?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]