Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door ptie
#30688
Mooie auto hoor. Mooie kleur. Mooie velgen. Pcies zoals zie van mij.
door allewijn
#30695
ptie schreef:Mooie auto hoor. Mooie kleur. Mooie velgen. Pcies zoals zie van mij.
Én zoals die van mij!!!
Blijft ook gewoon de mooiste combi: coupé, zwarte lak, zwart lederen stoelen, zwart lederen deurpanelen, dubbele einddemper, 18" RS 4 velgen (zowel oude als nieuwe model velgen).

Ikzelf heb alleen nog de oudere 5 bar grill in de voorbumper en zou daar liever ook de 3 bar grill in willen én dan het liefste en zwart gelakt model (je hebt fabrieksaf een zwart ongelakt en een zwart gelakt model gehad vanaf 2003)
door HansTT
#30742
He Tim, jou TT lijkt idd erg veel op de mijne !!
Welke kleur heeft die van jou ?

SPECS !!!!!
door allewijn
#30770
HansTT schreef:He Tim, jou TT lijkt idd erg veel op de mijne !!
Welke kleur heeft die van jou ?

SPECS !!!!!
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik dat op dit moment niet weet... :oops:
Hij is zwart, maar ik kom even niet op de preciese benaming ervang.
Ik denk echter dat de mijne niet dezelfde kleur heeft als die van jou, de mijne is nml. gewoon intens glanzend zwart, zonder metallic spikkels oid erin.
De jouwe heeft volgens mij een unieke kleur zwart, is een speciale le mans uitvoering qua kleur.
De mijne is géén gelimiteerde le mans...
door ptie
#30779
Het zou briljant-, raven- of ebonyzwart moeten zijn. Kleurcode kan je in je onderhoudsboekje vinden, of anders op een sticker in je kofferbak dacht ik.
door allewijn
#30789
ptie schreef:Het zou briljant-, raven- of ebonyzwart moeten zijn. Kleurcode kan je in je onderhoudsboekje vinden, of anders op een sticker in je kofferbak dacht ik.
Ja, nog even over die sticker in de kofferbak, waar zit die nou? Want daar zouden toch ook de codes op moeten staan mbt alle opties die al dan niet op mijn TT zitten fabrieksaf (ben ik benieuwd naar).
door ptie
#30790
Mn TT staat momenteel bij de garage, maar volgens mij zit die sticker bij het reservewiel?
Gebruikersavatar
door Mischa
#30796
Klopt, hij zit normaal gesproken bij het reserve wiel geplakt. Mocht je willen weten wat alles betekend moet je maar even op dit forum bij "links"
door allewijn
#30802
Mischa schreef:Klopt, hij zit normaal gesproken bij het reserve wiel geplakt. Mocht je willen weten wat alles betekend moet je maar even op dit forum bij "links"
En als je nou géén reservewiel hebt zoals ikzelf, maar een hulpkit, met compressor enzo (quattro uitvoering)?
door ptie
#30807
? Iedereen heeft toch een reservewiel?
door allewijn
#30808
ptie schreef:? Iedereen heeft toch een reservewiel?
Nee hoor, de quattro's hebben een minder diepe bak als de voorwielaangedreven modellen.
Sommige quattro's hebben doorop een thuiskomertje, anderen hebben een piepschuimen bak met daarin allemaal vormpjes met spulletjes waaronder een krik, een electrische pomp, een chemische spuitbus, een schroevendraaier, een klikje op afdekdoppen van velgen te halen, etc.
Ik meen dat dat een optie was...
door ptie
#30813
Okay, thx, dat wist ik niet :)

Nou ja, mocht je een reservewiel hebben dan zit de sticker dus daar. Maar die heb je niet, dus daar heb je niets aan. En je hebt ook geen onderhoudsboekje meer?
door HansTT
#30818
Heb even de kleur gecheckt, de mijne is kersenzwart.
De optiesticker zit idd in de kofferbak.
door allewijn
#30821
ptie schreef:Okay, thx, dat wist ik niet :)

Nou ja, mocht je een reservewiel hebben dan zit de sticker dus daar. Maar die heb je niet, dus daar heb je niets aan. En je hebt ook geen onderhoudsboekje meer?
Jahoor, die heb ik uiteraard wèl!
Daar zit idd ook een sticker in meen ik me te herinneren. Ik zal die eens gaan bekijken.
Thanks...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]