Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door NEVSKI
#30774
Waar is dat middelste (rechts) knoppie voor op de climat-dinges? (onder de voorruit ontwaseming) die met die horizontale strepen?

Greet,

NEVSKI
Gebruikersavatar
door Mischa
#30777
Als ik me niet vergis zijn de knoppen rechts voor voorruit (boven), normale lucht roosters (midden) en voor je voetjes (onder). Aan de linker kant is de bovenste je voorruit ontwaseming, interne circulatie (midden) en airco aan/uit onder (ECON).
door ptie
#30780
Gaat met ECON de airco aan/uit? Ik dacht dat dat voor economische stand stond of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#30781
ptie schreef:Gaat met ECON de airco aan/uit? Ik dacht dat dat voor economische stand stond of iets dergelijks.
Ja, Econ is een stand waarbij de airco uit staat, maar wel de ingestelde temperatuur aangehouden wordt door het verwarmingssysteem. Alleen koelen (en ontvochtigen) werkt dan niet. In deze stand verbruik je minder energie (benzine)
Als je de airco altijd aan hebt staan zul je merken dat de ramen beslaan als je Econ aanzet.
Goed ventileren (ramen even open) lost dat op.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#30782
NEVSKI schreef:Waar is dat middelste (rechts) knoppie voor op de climat-dinges? (onder de voorruit ontwaseming) die met die horizontale strepen?

Greet,

NEVSKI
Hoi Nevski (ken je eigenlijk de Nevski Prospect in St. Petersburg?),
De middelste knop is om de lucht alleen door de ronde ventilatieopeningen in het dashboard te laten stromen.
Er gaat dan dus niets naar de voorruit of de voetenruimte.
Probeer het maar eens met de aanjager vol aan, dan merk je goed het verschil tussen de drie mogelijkheden 8)
Gebruikersavatar
door NEVSKI
#30883
Bedankt voor de reakties! Ik ben er uit! :)


NEVSKI
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]