Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door aaldert
#33265
bazzz schreef:www.independer.nl
Doet helaas het niet bij alle verzekeringen (sommige kom je ook op internet gewoon niet doorheen als je gewoon je kenteken/type invult, Postbank heb je een rekeningnummer voor nodig, enzovoorts). Vooral in de verdacht goedkope categorie willen ook nog wel eens rare voorwaarden om de hoek kijken. Die er wel allemaal bij staan, maar dan moet je ze wel allemaal individueel gaan bekijken. Zo vond ik in de HEMA algemene voorwaarden dat als je auto een ravijn in lazert omdat ze je velgen wilden stelen MAAR je had geen slotbouten, dat ze dan niks vergoeden. Ofwel, bij (gevolgen van) (poging tot) diefstal van je LM velgen zonder slotbouten keren ze niets uit. Ongeacht succes-ratio :)

Next up: offerte van Ohra. ?66,87 per maand voor all-risk plus rechtsbijstand (450 euro eigen risico). Bonus-opbouw-beschermer achtige constructie verkopen ze echter niet. Als het online was gelukt (kan niet ivm. nieuwwaarde) had ik nog ?100 terug gekregen.

Independer had nog Budgio (65 euro) en Ineas (wie?) voor 48 euro. Rest was/is allemaal duurder.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]