Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hj
#31271
ik betaal 52 euro wegenbelasting en 44 euro verzekering alrisk.
ik ben 31

gr hj
door allewijn
#31273
hj schreef:ik betaal 52 euro wegenbelasting en 44 euro verzekering alrisk.
ik ben 31

gr hj
En waar is dat?

Ikzelf heb trouwens zojuist telefonisch contact gehad met OHRA om te checken wat ALL-risk op mijn naam met 0 schadevrije jaren komt.
Het klopt dat ik dan wel op 65% no-claim begin, helaas geen collectiviteitskorting voor mij, mijn werkgever zit er bij OHRA niet bij...
Het bedrag kwam dan op iets van 102,- euro per maand!!!!
Dat vindt ik teveel van het goede...
Gebruikersavatar
door hj
#31274
bij london verzekering via verzekeringsite
door ptie
#31275
Tim, probeer eerst even via Independer.nl! Daar krijg je nog eens 20% extra korting. Vul je gegevens in, en je weet gelijk waar je aan toe bent.
door allewijn
#31276
En even voor de duidelijkheid:

Spreken we allemaal wel écht over ALL-RISK, dus ook gedekt als je te water raakt, zelf schade aan je eigen auto maakt, vandalisme, etc.???

Want bij OHRA kom ik hierop uit online berekent:

Toon:
Wa casco/all risk
-Wettelijke Aansprakelijkheid
?36,79
-Brand, Storm en Natuur
?2,14
-Diefstal (NB: beveiligingseis = SCM klasse 3)
?7,34
-Ruit
?4,94
-Aanrijding
-?44,24
-Ongevallen Inzittenden
?2,59

Totaal:
- ? 98,04 euro

Hoop geld... :?

En 'PTJE': Via Independer zie ik tientallen/honderden aanbieders, maar ook daar, als ik invul dat ik 25 jaar ben en mijn kenteken, een TT 132KW Quattro uit 1999, dan komt ie met de goedkoopste als WA+Volledig Casco op ? 89,- euro!!!
door ptie
#31278
Ik spreek echt over all-risk. Blijkbaar heeft je leeftijd, in combinatie met 0 schadevrije jaren helaas behoorlijk wat invloed :?
Gebruikersavatar
door bazzz
#31279
tim ik heb ook via independer mijn verzekering aangeschaft, ben ook 25 en betaal ongeveer hetzelfde als jou. voor zowel belasting als all risk verzekering
Gebruikersavatar
door aaldert
#31280
Eigen risico kan ook nog redelijk wat schelen. Ikzelf heb dan 630 euro eigen risico nu, en dat was laatst best zuur aangezien er 2 weken geleden iemand vrolijk in mijn lak had geparkeerd (achterspatbord) en is weggereden. Manieren hebben ze hier in deze buurt iig niet :(
door allewijn
#31281
bazzz schreef:tim ik heb ook via independer mijn verzekering aangeschaft, ben ook 25 en betaal ongeveer hetzelfde als jou. voor zowel belasting als all risk verzekering
Wat bedoel je met hetzelfde? Ik betaal nu op mijn vaders naam 56,- per maand all-in met alles erop en eraan.
Jij wil zeggen dat je dit ook betaald, maar dan op je eigen naam?
Want op mijn eigen naam, zoals je in bovenstaande posts leest, ga ik op mijn eigen naam met o schadevrije jaren bijna het dubbele betalen...
Gebruikersavatar
door bazzz
#31302
ah kee mis ik wat, ik heb de auto inderdaad op mijn eigen naam staan... heb 6 schade vrije jaren opgebouwd.
ik kan nu niet zeggen welke verzekering ik heb. blijf je dat antwoord schuldig.
( komend weekend zal ik het erbij zetten)

gr
Gebruikersavatar
door Niels82
#31304
Ik betaal ? 124,53 en zit bij allianz NL -/-1 schade vrij jaar (vorig jaar helaas een aanrijding gehad :cry: )
En betaal ? 56,= wegenbelasting

Hoop dat het snel terug zak naar de 80 euro of nog minder zoals ik hier lees.

:thumbleft:
Gebruikersavatar
door bazzz
#31305
heb je dan allrisk verzekering voor die 124 euro?? vind het wel echt veel heey!
Gebruikersavatar
door screamer
#31308
bazzz schreef:heb je dan allrisk verzekering voor die 124 euro?? vind het wel echt veel heey!
Ik betaal ook zoiets, heb ook maar 1 schade vrij jaar. Maar ben nog geen 25, dat schijnt ook weer te schelen.
door Ramon
#31310
He guy
hoe lang heb je al je rijbewijs want je kan ook korting krijgen als je een verklaring door je baas
laat tekenen dat je al een tijd in een bedrijfs auto rijd zonder schade heb ik ook gedaan kreeg toen een hoop korting


groet ramon
Gebruikersavatar
door bazzz
#31312
dat zijn de betere tips!!! heb 4 jaar vrachtauto gereden zou dat dan nog extra mee tellen ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]