Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Niels82
#31315
bazzz schreef:heb je dan allrisk verzekering voor die 124 euro?? vind het wel echt veel heey!
Ik heb allrisk eerst betaalde ik iets van 154 euro daarom vond ik dit wel goedkoop
maar als ik de meeste zo zie dan betaal ik dubbel zoveel.
Als het afloop ga ik toch nog even goed rond zoeken naar een goedkopere verzekering
door Ramon
#31316
je kan het altijd vragen bij scheelde het een hoop geld
door timstudio2002
#33051
Hmm, ik zat ook eens te kijken naar mijn autoverzekering.

Ik betaal 83,80 p/m en heb dan alleen beperkt casco. 33 jaar, 5 schadevrije jaren. Interpolis. Lijkt mij ook wat duur toch?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#33052
interpolis is heel duur. ik ben 22 en heb 5 schade vrije jaren. ik moest daar voor wa+ 115 euro betalen. dat
was 30 euro duurder dan waar ik nu ben. ik ben nu bij rvs verzekerd. maar nog niet alrisk want dat ik voor mij niet op te brengen.
door timstudio2002
#33053
ff snel gekeken bij rvs, en online berekend, maar die zijn zelfs nog een euro duurder dan interpolis?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#33055
ik heb hem ook niet all risk hoor maar wa+ was 30 euro duurder bij interpolis. maar bij jou is het ook anders het
leeftijd etc. bedoel ik dan
door ptie
#33058
timstudio2002 schreef:Hmm, ik zat ook eens te kijken naar mijn autoverzekering.

Ik betaal 83,80 p/m en heb dan alleen beperkt casco. 33 jaar, 5 schadevrije jaren. Interpolis. Lijkt mij ook wat duur toch?
Dit is idd erg veel geld. Ik ben 27, met 5 schadevrije jaren, all-risk, inclusief rechtsbijstand voor maar 52,- bij Ohra.
Gebruikersavatar
door Superfunk
#33072
Ik ben 22 jaar, en heb nu sinds 9 maanden me auto op mijn naam staan.(daarvoor student dus auto's op me vader zijn naam gehad).
En betaal voor WA +, met ruitschade, inzittenden, rechtsbijstand en de hele mikmak, 51 euro p/m.
Wegenbelasting is hetzelfde als de rest uiteraard.
Is via een makelaars kantoor als tussen persoon hier verzekerd bij......Fortis ASR :oops:

(ps. dan val ik nog onder de risico groep i.v.m. mijn leeftijd)
Laatst gewijzigd door Superfunk op wo dec 03, 2008 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
door Kevin
#33088
99 euries all risk verzekering met 4 schadevrije jaren (proteq.nl) en 52 euries wegendinges
:D Spotgoedkoop toch :(
door Xanlle
#33090
Audi TT 1.8 TFSI (2008)

45 euro wegenbelasting (per maand).
78 euro allrisk + 2 jaar nieuwwaarde (per maand).

Ik ben verzekerd via audi zelf, die was het goedkoopst voor mij. 5 schade vrije jaren + 2 bonus van audi.
Gebruikersavatar
door aaldert
#33243
Net overgestapt naar de Postbank om 29 euri te besparen:

3 jaar schadevrij; all-risk met een eigen risico van ?500 = 72,02 per maand.

Helaas komen die lui wel weer mooi met een bijgaand papier (waar verder bij het afsluiten nergens ook maar een woord over te vinden was, in de algemene voorwaarden volgens mij ook niet) met de eis dat ik een SCM klasse 3 alarm ga lopen inbouwen. Dus dat kan nog een mooie dealbreaker worden.

Niet dat ik verwacht dat iemand er mee aan de haal gaat - kun je beter een nieuwere 225 stelen :) - maar het is toch een beetje debiel om iets te verzekeren wat dan niet gedekt is.

Iemand een ruwe schatting wat zo'n SCM klasse 3 alarm kost?

--Alex
Gebruikersavatar
door bazzz
#33251
je kunt dan al snel 500 of meer gaan rekenen ivm het certificaat wat er bij moet zitten. heb zelf er ook eens aan gedacht maar na het horen van die prijzen heb ik het fijn gelaten... kun je je auto ongeveer een jaar allrisk verzekeren ( was in ieder geval bij mij zo)
Gebruikersavatar
door bazzz
#33252
ff googlen kwam ik hier op uit:

Klasse 3 alarmsysteem:
Klasse 3 alarmsystemen hebben naast de beveiliging van klasse 2 een aanvullende sabotagesignalering en hellingsdetectie. De sirene die voor de akoestische signalering zorgt, bevat een ingebouwde noodstroom voorziening. De verbinding tussen de centrale en de sirene vindt plaats via een gecodeerd signaal. Als de draad tussen de sirene en de centrale wordt doorgeknipt, zal de sirene gaan loeien op de noodstroom voorziening. Prijs vanaf 599,- inclusief de montage.
Gebruikersavatar
door aaldert
#33258
Goed, exit Postbank dus. Afrader voor mensen zonder SCM klasse 3 (dus met het fabrieksalarm voor de MK1). Vertellen ze ook niet van tevoren, staat nergens - en ik heb de algemene voorwaarden er nog eens op na gelezen.

De meneer aan de telefoon wist ook te melden dat de verzekering automatisch na 3 weken door hen zou worden opgezegd als er geen certificaat werd overlegd.

Op naar de volgende!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]