Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#38109
JD gaf overigens aan dat met de huidige setup, een vermogen van tussen de 260 en 270pk haalbaar moet zijn...
Gebruikersavatar
door massari
#43661
Gisteren bij JD geweest. De auto was al door Hartog getuned, maar ik wilde meer.

Kwam bij JD aan, 9 uur 's ochtends, auto was klaar om 16.30 uur. De mannen hebben hun best gedaan, diverse runs gedaan, eerst met de Hartog software, vervolgens kwamen ze erachter dat de benzinepomp bij het middentoeren-gebied niet voldoende kon geven. Dus of een nieuwe pomp via de dealer, of een 2.0 TFSI upgrade pomp via JD zelf, geschikt voor Stage 3 en hoger qua tuning (125bar kan dat ding leveren). Heb voor die laatste gekozen, vervolgens weer testruns en Jeroen heeft nog diverse malen wat aangepast om de beste verhouding tussen koppel en pk's te realiseren.

Resultaat: 278pk en 394Nm.

De grafieken zal ik vanavond posten.
Gebruikersavatar
door a4-black
#43735
Nice!

Minor detail

Op je foto's zie ik dat je geen afdekdopjes op de wielbouten zitten.
Deze kun je verkrijgen bij de Audi dealer. Of deze passen op de slotbouten hangt af van de maat.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door massari
#43738
Bedankt voor je tip, zal morgen direct naar de dealer gaan! :smt023
Gebruikersavatar
door massari
#59612
Lange tijd weggeweest (niet online), maar ben weer terug.

Heb weinigs te melden wat betreft de MK2, wel heb ik recentelijk 19" Sportec Mono 10 velgen gekocht gewoon in het zilver, ter vervanging van de WSP Cosmo S8 wielen. Sorry voor de matige kwaliteit foto. Volgende keer beter.
foto-1.JPG
Ander nieuwtje heb ik wel: het cabriogevoel blijft bij mij steeds hangen, ongeacht dit weer, dus ik ben van plan om begin volgend jaar een nieuwe projectauto te kopen (de MK2 blijft), een zwarte MK1 Roadster 165kw vanaf bouwjaar 2001.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59631
mooie wielen, ze springen er goed uit!! maar nog een project auto erbij? deze mk2 is volgens mij ook gebruikt als project auto alleen is ie af volgens mij met een super mooi eind resultaat :smt023
Gebruikersavatar
door massari
#59639
Ik zal binnenkort betere foto's maken van de nieuwe setup. In het echt ziet hij er nog mooier uit. De TT is op een paar punten na helemaal klaar. Wil alleen nog een Audi Music Interface hebben.

De MK1 Roadster zal dus de 225pk versie worden. Deze moet omgebouwd worden naar een 3.2 qua looks. Dus andere voorbumper, grotere achterspoiler, andere diffusor. En daarnaast nog een full Milltek non resonated, 19" wielen, verlagingsset en een chip op maat bij JD uiteraard, misschien pas ik motorisch nog wel meer aan, maar dat moet ik nog even bekijken...

Wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
door denders
#59648
Gaat goed zo :wink:
Mooie velgen ook, siert hem prima!
Gebruikersavatar
door screamer
#59816
Mooie velgen Ronny! Heb ze altijd al erg mooi gevonden, in het begin zelfs zelf over gedacht om te onder m'n TT te zetten. Maar zijn toen uiteindelijk de MAM Nuovo's geworden.

Al een leuke MK1 roadster op het oog?


Guy
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]