Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#31352
Hallo mensen,

Het is even een tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest.
Zoals velen van jullie wel zullen weten heb ik mijn MKI begin deze zomer weggedaan en ik heb ik een prachtige A4 cabrio 3.0 ervoor in de plaats gekocht.

Nog steeds helemaal tevreden, tuf ik in de cabrio rond, maar zoals ik al eerder zei wil ik ter zijner tijd een auto voor naast de cabrio. Het TT virus is nog niet uit mijn lichaam verdwenen, helemaal wist ik dat toen ik begin dit jaar in een MKII 3.2 Roadster reed tijdens een proefrit. Wat zijn die MKII's vooruit gegaan qua weggedrag met enigszins behoud van de originele TT vormen.

Niet iedereen is het misschien met me eens, maar de MKII vind ik een prachtauto.

Langzaam maar zeker ben ik op zoek naar wederom een Coupé, geen v6 omdat ik toch al een dergelijke motor in de cabrio heb, maar deze keer een 2.0 TFSI. Deze wil ik weer een opmaat-chipbeurt geven in combinatie met een Milltek catback inclusief quadpipe, downpipe en racekat wil hebben. Wederom wordt het weer een zwarte uitvoering.

Ik ben op zoek naar een 2006/2007 model met max. 50k op de teller, xenonverlichting, navi en het liefst in een S-tronic uitvoering. Ik heb een voorkeur voor een Duits importmodel, maar een aantrekkelijk geprijsde NL-wagen lokt ook wel, dus mocht er iemand iets voor me weten, pb me dan even. Ik wil er max. 45k. voor neerleggen.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen in mijn zoektocht naar een mooie MKII 2.0 TFSI en ik zie jullie wel weer een keer op een meeting.

:wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#31355
Dan kan ik heel kort zijn Ronny:

[marq=right] :smt038 :director: :hello1: "Welcome Back" :hello1: :director: :smt038 [/marq]
Gebruikersavatar
door massari
#33109
De zoektocht naar een passende MK2 is zojuist gestart. Ik ben gestuit op twee auto's, beiden afkomstig uit begin 2007, zwart van kleur, de een met zwart lederen bekleding en de ander met rood leder. Het is meer een kwestie van smaak, maar deze week wil ik de knoop doorhakken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Foto's volgen snel... :wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#33111
Hé Ronny,

veel succes met de zoektocht :wink:
De uiteindelijke keuze zal ongetwijfeld een goede gaan worden, dus ik ben zeer benieuwd naar de foto's en natuurlijk om hem te mogen bewonderen op een van de volgende meetings komend jaar :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door massari
#33131
Inmiddels is de keus gevallen op:

Een zwarte MK2 Coupé Pro Line, phantomzwart pareleffect, uit 2007, nog net geen 30.000 kilometer op de klok, voorzien van rood leder, Audi Concert radio en 17" velgen.

Ik verwacht hem nog voor de kerst te ontvangen... eerste upgrade plannen zijn al in kaart gebracht, maar eerst even twee weken wachten voordat ik de bolide in ontvangst mag nemen!

Foto's volgen snel in dit topic.
door allewijn
#33212
OoooooooooooooooooooOooooooooooohhhh wat GaaF dat je toch weer terug bent!!!!!
WeLcOmE Back Ronny!!!!

Tot snel op een meeting, ennuh ik wil wel even in de MK2 rijden hoor ;)

Groetjes,

Tim
Gebruikersavatar
door massari
#33215
Ik zei nog voor de kerst... maar dat is versneld; a.s. vrijdag rijden... komend weekend zal ik wel wat foto's plaatsen!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#33218
"Former owner of an Audi TT 225 QC" hmmz ik wist nie dat die dr oook in 225QC's waren... :D

wel ff je signature aanpassen naamgenoot ;)

benieuwd wat je dr nu weer voor een in t oog springend exemplaar van gaat maken
Gebruikersavatar
door massari
#33229
Ronnie schreef:"Former owner of an Audi TT 225 QC" hmmz ik wist nie dat die dr oook in 225QC's waren... :D

wel ff je signature aanpassen naamgenoot ;)

benieuwd wat je dr nu weer voor een in t oog springend exemplaar van gaat maken
Hey Ronnie,

Nou eigenlijk is dit het rijtje met aanpassingen:
- Zelfde WSP S8 velgen in 19" zoals onder de A4 cabrio
- Eibach Prokit verlagingsset
- RNS-E navigatie en Kufatec bluetooth module
- Full Milltek uitlaatsysteem (downpipe, sportkat, unresonated versie en TT-S look eindpijpen)
- Mat chromen spiegels zoals TT-S
- Front zoals TT-S
- Chipbeurt bij Hartog Tuning

Dit is zo'n beetje de lijst met de gewenste aanpassingen :-)
door allewijn
#33234
massari schreef:
Ronnie schreef:"Former owner of an Audi TT 225 QC" hmmz ik wist nie dat die dr oook in 225QC's waren... :D

wel ff je signature aanpassen naamgenoot ;)

benieuwd wat je dr nu weer voor een in t oog springend exemplaar van gaat maken
Hey Ronnie,

Nou eigenlijk is dit het rijtje met aanpassingen:
- Zelfde WSP S8 velgen in 19" zoals onder de A4 cabrio
- Eibach Prokit verlagingsset
- RNS-E navigatie en Kufatec bluetooth module
- Full Milltek uitlaatsysteem (downpipe, sportkat, unresonated versie en TT-S look eindpijpen)
- Mat chromen spiegels zoals TT-S
- Front zoals TT-S
- Chipbeurt bij Hartog Tuning

Dit is zo'n beetje de lijst met de gewenste aanpassingen :-)
Héééél Gaaf zal die eruit komen te zijn! Precies zoals ik hem ook zou willen zien.
Maar het TT-S front, hoe ga je dat voor elkaar krijgen? Bestel je die voorbumper fabrieksaf erbij?
Gebruikersavatar
door massari
#33235
Uhm, nee de eerste upgrades betreffen de velgen en de verlagingsset. Langzamerhand komen de duurdere upgrades om de hoek kijken.

Wat betreft het front; lijkt mij dat dat gewoon uitwisselbaar is, dus ik doe dat achteraf wel een keer. Maar eerst even genieten! Mijn cabrio had ik ook in minder dan een half jaar helemaal naar wens, dat is voor mijn doen vrij snel, enfin, ik geniet nog steeds van mijn 3 liter v6 power!
door nobody79
#33241
verkoop je cabrio 3.0 v6?
Gebruikersavatar
door massari
#33247
nobody79 schreef:verkoop je cabrio 3.0 v6?
Dat heb je me al een paar keer gevraagd. Mijn antwoord; tegen geen enkele prijs :D
Gebruikersavatar
door massari
#33308
Foto's moet ik jullie nog even schuldig blijven, door een fout van de dealer kan de auto pas a.s. maandagmiddag afgeleverd worden, to be continued :-)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#33329
Dealers maken wel es vaker fouten, had je kunnen weten :D lol

Dan na t weekend de foto's ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]