Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door metaal
#47112
dank je wel mawe. Ik had er wel die opvatting ervan. Ik had een filmpje op youtube gezien waar ze het demonstreerden in een Amerikaanse auto. Mee eens, dat is helemaal geen vergelijking. Daar reden ze over flinke verkeersheuvels. Dat in m'n achterhoofd hebbende, deed ik die test hier ook, vandaar. In dat filmpje hadden ze het ook over comfort.
Dat sportief rijden is er bij mij een beetje uit. Hoewel ik m'n vorige auto 15 jaar gehad heb, heb ik die en daarvoor gaande auto's goed versleten. Als je het goed beschouwd, bekijk ik het rijgedrag in de lengte (verkeersheuvels) van de auto en jij in de breedte (rotonde/bochten). Moet wel zeggen dat ik een vaag vermoeden heb dat de auto minder rolt. Of dat door de magnetic ride komt of dat de vering/demping al zo waren, kan ik nog niet zeggen. Kan daar niet m'n vinger op leggen.
Sportief rijden doe ik zoveel mogelijk als het echt kan. De auto is wel verrekte snel en het lijkt wel alsof er geen eind aan te komen aan het versnellen. Dat is wel lekker. Maar dan rij ik wel heeeel hard. Het gekke ervan is dat het rustig rijden me meer plezier geeft. Om Ashiharry te citeren 'wat rijd dat ding lekker zeg'.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]