- za jan 16, 2010 0:36
#47112
dank je wel mawe. Ik had er wel die opvatting ervan. Ik had een filmpje op youtube gezien waar ze het demonstreerden in een Amerikaanse auto. Mee eens, dat is helemaal geen vergelijking. Daar reden ze over flinke verkeersheuvels. Dat in m'n achterhoofd hebbende, deed ik die test hier ook, vandaar. In dat filmpje hadden ze het ook over comfort.
Dat sportief rijden is er bij mij een beetje uit. Hoewel ik m'n vorige auto 15 jaar gehad heb, heb ik die en daarvoor gaande auto's goed versleten. Als je het goed beschouwd, bekijk ik het rijgedrag in de lengte (verkeersheuvels) van de auto en jij in de breedte (rotonde/bochten). Moet wel zeggen dat ik een vaag vermoeden heb dat de auto minder rolt. Of dat door de magnetic ride komt of dat de vering/demping al zo waren, kan ik nog niet zeggen. Kan daar niet m'n vinger op leggen.
Sportief rijden doe ik zoveel mogelijk als het echt kan. De auto is wel verrekte snel en het lijkt wel alsof er geen eind aan te komen aan het versnellen. Dat is wel lekker. Maar dan rij ik wel heeeel hard. Het gekke ervan is dat het rustig rijden me meer plezier geeft. Om Ashiharry te citeren 'wat rijd dat ding lekker zeg'.
Dat sportief rijden is er bij mij een beetje uit. Hoewel ik m'n vorige auto 15 jaar gehad heb, heb ik die en daarvoor gaande auto's goed versleten. Als je het goed beschouwd, bekijk ik het rijgedrag in de lengte (verkeersheuvels) van de auto en jij in de breedte (rotonde/bochten). Moet wel zeggen dat ik een vaag vermoeden heb dat de auto minder rolt. Of dat door de magnetic ride komt of dat de vering/demping al zo waren, kan ik nog niet zeggen. Kan daar niet m'n vinger op leggen.
Sportief rijden doe ik zoveel mogelijk als het echt kan. De auto is wel verrekte snel en het lijkt wel alsof er geen eind aan te komen aan het versnellen. Dat is wel lekker. Maar dan rij ik wel heeeel hard. Het gekke ervan is dat het rustig rijden me meer plezier geeft. Om Ashiharry te citeren 'wat rijd dat ding lekker zeg'.