Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jorge
#31906
Hahaha geweldige topic!, Het brent wel een :) op je gezicht :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#31922
Sweeper schreef:
nickbox schreef:Ik ken alleen maar aannemers die met vorken schrijven, en blijkbaar heeft er bij jou boven ook zo 1 gewerkt die ook zijn vak niet bestaat.
Maar we begrijpen nu waarom het zo slecht gaat bij banken en verzekeringsmaatschappijen. Het is de schuld van de aannemer....... :shock:
Ha Ha, ja dat is wel de ervaring met aannemers. Maar pas op met wat je zegt, ik heb veel met aannemers te maken en hang dus aan dat wereldje, en de aannemer heb ik gevraagd het te proberen en de expert was het daarmee eens.

De lekkage boven is door de vorige eigenaar zelf veroorzaakt door zijn "Doe het zelven"

Sorry voor degene die zich aangesproken gaan voelen, maar ik ga nu iets heel stereotype zeggen.

Een homo moet je geen hamer geven. Ze hebben goede smaak en mooie ideeën, maar hebben vaak niet de handigheid. (uitzonderingen daargelaten)

Deze dacht het dus zelf te kunnen, maar uiteindelijk hebben we 6 punten gevonden waar direct de lekkage was ontstaan, en nog enkele punten die binnen enkele jaren wel voor problemen gezorgt zouden hebben.

Zit ook al heel m'n leven tussen de aannemers....als interieurarchtect, nee niet met die kussentjes of behangetjes, maar het grovere werk, lekker slopen nieuw bouwen......

Dus als je nog een goede aannemer weet......... die z'n afspraken voor de verandering een keertje nakomt en geen ZZP ers inschakelt......
Maar goed je hebt te maken gehad met een incontinent huis van een homostel met 4 linker handen. Trouwens 'Doe het zelvende homo's' wonen meestal alleen....

Maar het positieve is natuurlijk wel dat het wel dat je bij de bovenbuurvrouw dat hele gezeur met kopjes suiker kan overslaan.......en je haar jouw badkamer kan aanbieden tijdens haar verbouwing.......


Dus we blijven positief....toch?
Gebruikersavatar
door sweeper
#31924
nickbox schreef:Zit ook al heel m'n leven tussen de aannemers....als interieurarchtect, nee niet met die kussentjes of behangetjes, maar het grovere werk, lekker slopen nieuw bouwen......

Dus als je nog een goede aannemer weet......... die z'n afspraken voor de verandering een keertje nakomt en geen ZZP ers inschakelt......
Maar goed je hebt te maken gehad met een incontinent huis van een homostel met 4 linker handen. Trouwens 'Doe het zelvende homo's' wonen meestal alleen....

Maar het positieve is natuurlijk wel dat het wel dat je bij de bovenbuurvrouw dat hele gezeur met kopjes suiker kan overslaan.......en je haar jouw badkamer kan aanbieden tijdens haar verbouwing.......


Dus we blijven positief....toch?
Ik weet wel een paar aannemers die hun afspraken nakomen. Alleen niet in omg. Rotterdam. O en dat van die ZZP ers daar hoor ik ook bij. En ook ik kan mijn afspraken nakomen. Misschien kan een zelfstandige dat nog wel beter dan grotere bedrijven omdat ze direct op de zaak zitten. Het heeft allemaal met mentaliteit, respect en hart voor je werk te maken.

Deze homo woonde alleen. hij heeft er zo'n beetje een jaar gewoond voordat hij een vriend kreeg en bij hem ging inwonen. Daar heb je helemaal gelijk in.

De optie van de badkamer was binnen 5 min. al geoppert en later ook gebruik van gemaakt. :smt023
Het water was bij haar afgesloten, dus ze had weinig keus. :D

Ik ben zo positief hierover. :wink:
Gebruikersavatar
door nickbox
#31929
Probleem met ZZP ers is soms dat ze eigenlijk een secretaresse voor de telefoon moeten hebben en wel eens de neiging hebben op op elk telefoontje te reageren en op 10 klussen tegelijk lijken te zitten........
Ik ben ook ZZP, vroeger dacht ik dat dat Zelfstandig Zonder Problemen was...........Toen een periode Zelfstandig Zonder Poen....... En nu soms Zelfstandig Zonder Principes..... :shock: :D Maar ja wie wens je nu nog personeel????

Ik zie dat je uit Haarlem komt, nu wil het geval dat ik daar in voorbereiding ben voor een klus. Uit Rotterdam gaat het dus niet lukken met de aannemers.
Dus misschien heb je nog wat tips.

Kijk wordt het toch weer een positief topic lijkt het wel............. :) :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#31933
Ik moet je gelijk geven. Nu wil het zo zijn dat ons bedrijf een familiebedrijf is.

Moeders op kantoor alle telefoontjes, administratie e.d.
Mijn vader en ik op de straat de werkzaamheden uitvoeren.

Je snapt natuurlijk wel dat we dan alle 3 eigenaar zijn, maar er is er maar 1 de baas. De vrouw :!:

Wij mogen het geld binnen brengen en zij mag het weer uitgeven. Positief voor 1 iemand in ieder geval. Ha Ha :roll:

Voor wat voor werk zou je iemand nodig hebben? Maak er anders maar een PB van anders gaan we misschien te ver van het topic af.

Alhoewel het altijd positief is als mensen elkaar kunnen helpen.
Gebruikersavatar
door nickbox
#31940
Pas maar op als Charlotte hoort dat de vrouw altijd de baas is......... :D

Straks denk ze dat je het ook nog meent........ :shock:

Ik stuur je van de week even een PB....(Positief Bericht)
Gebruikersavatar
door sweeper
#31942
nickbox schreef:Pas maar op als Charlotte hoort dat de vrouw altijd de baas is......... :D

Straks denk ze dat je het ook nog meent........ :shock:

Ik stuur je van de week even een PB....(Positief Bericht)
Ik verwacht niet anders. Een vrouw kan zo'n opmerking niet over haar kant laten gaan. :lol:

Ik wacht je positieve bericht af.
Gebruikersavatar
door nickbox
#31947
Hier alvast een voorbeeldje van dingen die ik doe.....:


Afbeelding

De klant was helemaal blij, wat natuurlijk ook positief is...........
Gebruikersavatar
door sweeper
#31949
Indrukwekkend :!:

Was de klant ook nog positief na de rekening gezien te hebben? :shock:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31950
Rare shower... ;) en dan ook t eerste woord op zen Engels lezen :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#31952
Da's gewoon een design-sprinkler :P

Maareh, ziet er wel strak uit hoor :thumbright:
Gebruikersavatar
door charlotte
#32005
Tuurlijk is de vrouw de baas.....alleen waarover he...haha!!!

Maar het is maar weer mooi weer vandaag, iedereen al buitengekeken en genoten van die mooie kleuren of shoppend door de bladeren gelopen van t weekend...ikke wel!!
Gebruikersavatar
door bazzz
#32033
als militair kom je wel ooit in het bos ;) en lag afgelopen dagen ook weer eens in "onze" omgeving en toen was ik ook aan het genieten van de prachtige kleuren die de herfst met zich mee brengt. later nog in een dennenbos geweest..... dat ziet er naar mijn mening wat minder uit maar ruikt weer overheerlijk!!!
Gebruikersavatar
door nickbox
#32034
Wij stadse mensen zeggen dan altijd: Hee een dennenbos, want het ruikt naar mijn shampoo.....vroeger dan.......... :shock:


Heb je in de herfst een ander camouflage pak nodig....? :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32041
nickbox schreef:Heb je in de herfst een ander camouflage pak nodig....? :D
Lol :D
Ach, met een gecamoufleerde wagen heb je die niet nodig :wink:
En het scheelt weer in de was :thumbright:, da's ook positief

Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]