Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door charlotte
#32245
Omdat hier in Brabant heerlijk de zon schijnt en ik NIET verkouden ben zoals half NL ben ik heeeeeel positief vandaag


wie wie wie kan mij overbieden met meer positiviteit????
Laatst gewijzigd door charlotte op do okt 23, 2008 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door screamer
#32248
Ik WAS verkouden/ziek... Maar ben alweer aardig opgekapt! Is toch ook positief. :D


Guy
Gebruikersavatar
door bazzz
#32258
ben vanmiddag om half 1 begonnen aan mijn weekend..... HEERLIJK!!!
Gebruikersavatar
door AenE
#32269
Mijn gebroken voet is aardig aan het genezen. Dus binnenkort kan ik weer werken :lol:
Gebruikersavatar
door johan
#32270
nickbox schreef:Iedere keer wanneer ik dit soort dingen zie: http://link.marktplaats.nl/202880548 ben ik weer blij dat ik wel in een TT rij........
Ja, het moet niet gekker worden met dat kopieeren en plakken.
Gebruikersavatar
door nickbox
#32358
Het positieve vandaag is dat ik me gelukkig niet meer hoef te bedenken waar ik ? 500,= aan uit ga geven.......
Dat heeft de Audi-dealer even voor mij geregeld....... :shock:

Positief is ook dat ik zo de economie weer een beetje laat draaien.........en dat de dealers niet hoeven zeuren dat het zo slecht gaat......
Gebruikersavatar
door MisterCats
#32359
Volgens mij stond de rechter koplamp van mijn oude Audi 80 cabrio niet goed; even langs de garage, deze hebben hem gecontroleerd en omdat hij inderdaad niet goed stond hebben ze hem ook afgesteld.
Kosten....NIETS....SERVICE :shock:
Positief toch :P
Gebruikersavatar
door charlotte
#32361
Ikke lekker weer een kilo ben afgevallen en het loei druk is op de zaak ;))
Gebruikersavatar
door sweeper
#32375
charlotte schreef:Ikke lekker weer een kilo ben afgevallen en het loei druk is op de zaak ;))
Hmm heel goed. Zelf twee jaar geleden begonnen met afvallen. Ben zo heel rustig aan al 20 kg kwijt geraakt. En dat voelt heeeeel goed.
Drukte van het werk kan ook teveel zijn. Ben teveel 's avonds ermee bezig. Oké is luxe probleem ik weet het. Mogen blij zijn dat we goed in het werk zitten en met een beetje mazzel weinig last hebben van de krediet crisis.

Garage heeft eindelijk mijn slechte radio ontvangst gevonden. Breuk in de antenne in het achterruit. Ruit wordt door hun vervangen en betaalt.

Heb ook nog voor ? 390,- een Vibiemme domobar espresso apaaraat op de kop weten te tikken. Kost nieuw in de winkel bijna ?1000,-
En lekker bakkie dat daar uit komt.

O en blijven lachen met dit weer van vandaag, er komt altijd wel weer een zonnetje :toothy2:


Afbeelding
Gebruikersavatar
door charlotte
#32382
Kijk allemaal positief, mooi apparaat ook zeg!!!

Mag ik vragen wat jij doet om af te vallen, letten op je eten of sporten?

En hier schijnt wederom volop de zon.
Gebruikersavatar
door sweeper
#32387
Om goed en blijvend af te vallen ben ik 2x tot 3x per week 90 min. gaan sporten in de sportschool zowel cardio als kracht.
De cardio met gebruik van een hartslag meter, deze zorgt ervoor dat het apparaat er het maximale uithaalt.
Verder ben ik niet gaan diëten of zo. Ik eet dus niet minder maar wel anders. Ik ben veel meer gaan letten op wat ik eet, en wanneer/hoeveel ik eet.
Neemt niet weg dat ik heus wel een Mac pak, pizza-tje eet of zakkie chips opentrek met een biertje erbij, maar de andere dag is het dan een maaltijdsalade en/of een roggebroodje kaas.

De kracht is het vol te houden, en je niet de lekkere dingen te onthouden, maar er wel wat tegenover zetten. En goed sporten.

Moet je eens zien wat mijn uitzicht vanmorgen was bij een klant.


Afbeelding
Gebruikersavatar
door nickbox
#32498
Moest je daar de schoorsteenvegen....voor de komende sinterklaas zeker....?
Ik was gisteren bij je in de buurt: Aerenhout......Aerdig wonen daar........veel te koop zag ik wel.
Ik heb daar een setje winterbanden op velg op de kop getikt. Das ook weer positief.......
Gebruikersavatar
door sweeper
#32502
nickbox schreef:Moest je daar de schoorsteenvegen....voor de komende sinterklaas zeker....?
Ik was gisteren bij je in de buurt: Aerenhout......Aerdig wonen daar........veel te koop zag ik wel.
Ik heb daar een setje winterbanden op velg op de kop getikt. Das ook weer positief.......
Yep daar moest ik de schoorsteenvegen. Is "Landgoed Vogelenzang" ligt net ten zuiden van Aerdenhout. Als je binnendoor bent gereden via Katwijk, Noordwijk e.d. ben je er langs gekomen.
Zoek je nog zo'n optrekje weet er nog een paar in de aanbieding ? 10.9 miljoen, ? 4.8 miljoen of een goedkope van ? 2.6 miljoen. en dan nog zo'n 47 andere optrekjes vanaf +/- ? 200.000,-

Als je daar een paar winterbandjes op de kop heb getikt dan is bij diegene de krediet crisis wel heel erg toegeslagen. :D

Positief voor jouw, maar niet voor hem. :wink:

Ik dacht dat je me nog een PB zou sturen?
Gebruikersavatar
door nickbox
#32510
De velgen hoorden bij de roadster van mama....die was ze vergeten mee in te ruilen......en zoonlief mocht ze verkopen om het zakgeld aan te vullen....

Mam had trouwens een nieuwe Porsche Kayman staan...........

Maar er stond inderdaad enorm veel te koop viel me op.....
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]