Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#32976
Morgen eindelijk na 3 maanden mijn aangeschafte dubbele einddemper (uitlaat) onder mijn TT.

Toen een vriend van mij hem er onder wilde zetten hadden ze de straat voor zijn garage opgebroken, zonder het mede te delen.

Slechte planning, maar eindelijk positief resultaat.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#32981
wat voor merk demper is het geworden? meteen ook maar zo`n mooie v6 duffuser eronder schroeven denk....
Gebruikersavatar
door sweeper
#32983
Is audi origineel van een 225pk of V6. Heb hem van ander forumlid gekocht voor ? 175,-. Gaat prima passen onder mijn 180pk quattro, en V6 diffuser ligt al in de kofferbak.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#32987
daar krijgt ie een lekker kontje van de tt. ik heb hem er dan van remus onderhangen en dan ook de v6 diffuser. ik snap niet dat ze standaard niet met
twee uitlaat pijpen zijn geleverd op alle tt modellen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#32990
verschil moet er zijn, ander is er niets meer te wensen, en geen geld meer uit onze zakken te kloppen door fabrikanten.
Gebruikersavatar
door charlotte
#32999
Mooi dubbele piepen.....postitief!!!

En... het is bijna sinterklaas en de eerste sneeuw hebben we toch maar mooi gehad van t jaar en de kans dat de kerst wit wordt is
dit jaar ook heel groot.

En we hebben een laptop Apple mac pro gekocht......heeeeel positief! 8) :lol:
door joTTie
#33000
Positief? Ik begin weer te leven :)
Eindelijk na weken kwakkelen, krijg ik weer adem en begin ik me weer gezonder te voelen.
Positief? Ik heb een andere telefoon, omdat mijn vorige kaduuk is. Het positieve eraan is dat ik wel al weer wat nummers heb gevonden.
Positief? Uitstel van executie voor mijn studie. Ik begin er in het nieuwe jaar mee, ipv nog voor het eind van het jaar.

:)
Gebruikersavatar
door sweeper
#33010
charlotte schreef:En... het is bijna sinterklaas en de eerste sneeuw hebben we toch maar mooi gehad van t jaar en de kans dat de kerst wit wordt is
dit jaar ook heel groot.
Voor mij is gegarandeerd dat de kerst wit wordt. Zit n.l. met de kerst in "Selva di Val Gardena" met een paar lange latten onder de voetjes. En een lekker Italiaans kerst dinertje. :smt041 :smt041 :smt041

Zo POSITIEF dat ik weer mag gaan skiën. Kijk er alweer helemaal naar uit.
Gebruikersavatar
door sweeper
#33505
Kijk dit is nu POSITIEF. (in ieder geval voor mij) :wink:

Afbeelding

Met dit beeld wens ik jullie een goede kerst & een heel positief 2009 :smt111
Gebruikersavatar
door screamer
#33512
Dat is inderdaad een positief uizicht! :D
Gebruikersavatar
door charlotte
#33520
Allemaal heel positief, wordt er bijna jaloers van, maar dat doe ik niet want dat is weer negatief.
Positief is dat het toch een beetje winter wordt met de Kerst, dat het mega druk is in de shop en dat we lekker voor ons gaan laten koken op 1e kerstdag.
dat er een weekendje Maastricht is gepland en de wintersport eind maart zal zijn dit jaar.

charlotte
door joTTie
#33538
Positief is dat het forum zonder al te veel problemen goed over is gegaan :)
Gebruikersavatar
door charlotte
#34236
Toch weer even wat positiefs posten hier.
Het schaatsen was natuurlijk geweldig de afgelopen weken, hopelijk komt er nog een keer vorst in deze winter.
Verder is mn thermostaat in de TT gisteren vervangen en is het nu mooi 90 graden constant!!

charlotte
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#34518
ik was gister jarig en heb een originele set aerotwin wissers gekregen met armen en al,

dit vond ik toch wel positief aan m`n verjaardag

gr.dennis
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]