Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Kevin
#32705
Eergister voor 1.259 euro per liter V-power getankt :lol: . Was verbaasd dat de benzineprijs momenteel zo laag is.
Wat denken jullie, gaan de prijzen nog verder dalen?
Ik wordt er in iedergeval wel blij van!!! :D :D :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32706
Ik moet nog ff zuinig aan doen..... Heb er nog van die dure inzitten :lol:
door ovdoorn
#32764
Dat is een nette prijs, ik heb zaterdag nog BP Ultimate getankt (langs de A1) voor bijna 0,20 Euro per liter meer. Waar tank jij?
door ptie
#32765
Tja, langs de snelweg tanken is dan ook niet zo heel erg slim. Daar rekent men al gauw 10c meer :)
door Harold
#32767
0,39 euro per liter in Hollandscheveld...
door Lookingfortt
#32777
tankte laatst iets van 1.23 nog wat per liter. Dit was bij een zelfservice geval. Het verschil met tanken langs de snelweg is vrij groot! Dus let erop, toch weer een paar gratis kickdowns ;)

Vandaag op de radio werd er trouwens gezegd dat e huidige benzine prijs vergelijkbaar is met het jaar 2005!
door Kevin
#32780
Ik tank meestal bij SHELL in Leidschendam. Is een van de goedkooste in de buurt :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32813
1,29 euro 98... heb 1,64 betaald dit jaar als hoogste geloof ik... dus dit rijdt stukken leuker
Gebruikersavatar
door screamer
#32819
Geloof dat ik zelfs voor E1,69 (euro 98) ben afgezet een paar maanden geleden... In princiepe is de huidge prijs nog hoog, maar stukke aangenamer dan tijdje terug. :)
door emanuel
#32886
Ik zit net onder de 48 cent op dit moment, een volle tank voor nog geen 2 tientjes, das lang geleden!
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#32901
Het is echt beter om octaan 98 te gaan tanken ipv V-power met octaan 95. Ik heb het bij ervaring gezien wat het hogere octaan doet met je TT. Octaan 95 ookal is het V-power laat je motor pingelen en kost je pk's
Gebruikersavatar
door sweeper
#32904
jan.luppes schreef:Het is echt beter om octaan 98 te gaan tanken ipv V-power met octaan 95. Ik heb het bij ervaring gezien wat het hogere octaan doet met je TT. Octaan 95 ookal is het V-power laat je motor pingelen en kost je pk's
Heb je dat gezien op de rollenbank van Ronald? Is je auto nu helemaal super getuned.
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#32917
klopt heb ik gezien op de rollenbank bij Ronald en achteraf zijn we er ook nog achtergekomen dat mijn amerikaanse uitvoering begrenst was op 230 km/u
door Lookingfortt
#32924
gister weer getanked met euro 95 ongelood, was 117,9 ofzo?

Maar wat hoor ik nou? Kan ik beter super plus 95 tanken? Maakt dat echt zo een groot verschil?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]