Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door pk
#32732
Het vorige model van de TT zie je steeds meer (ook hier op het forum) met een nieuwe grill, waardoor hij zo een 2008-look heeft. Waar kan je dit laten doen, en wat is zo ongeveer de prijs?

Ik zou het zeker niet meteen laten doen, maar het staat wel mooi, hoewel ik het nog niet in het echt heb gezien...
door Kevin
#32738
Ik ben er ook wel erg benieuewd naar. Bij de meeste site's staat bumper is excl. grill. Deze zou je dan via de dealer moeten bestellen.
Weet iemand hoe de pasvorm is?

Greetzzz
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#32741
als je een beetje goede kwaliteit bumper koopt dan is de pasvorm altijd wel goed en zo`n gril kan je zo halen bij de
dealer. ze zijn er in allemaal verschillende typen. op marktplaats staan ze ook wel embleemloos voor nog geen 150 euro. maar er gaat natuurlijk niets boven origineel
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32814
pk schreef:Het vorige model van de TT zie je steeds meer (ook hier op het forum) met een nieuwe grill, waardoor hij zo een 2008-look heeft. Waar kan je dit laten doen, en wat is zo ongeveer de prijs?

Ik zou het zeker niet meteen laten doen, maar het staat wel mooi, hoewel ik het nog niet in het echt heb gezien...
die grote grille?

Designcar doet t allemaal in eigen huis voor je... zie bannertjes boven en onder t forumgedeelte ;) en je kan bij de betere grages en carstylingshops ook regelen dat je de bumper koopt laat spuiten en monteren De VW Garage CarStyling Oss noem ze maar op overal zitten die bedrijven.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]