Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#33100
Vandaag Xenon in mijn TT'tje geplaatst maar nu stoort de radio. Als ik de Xenon verlichting uit zet heb ik weer kraakhelder geluid.
Iemand dezelfde ervaringen en tips om het op te lossen???
Mijn dank groot,
Gebruikersavatar
door TTdriver
#33102
bekend probleem
je moet de starters die 4kante kastjes vervangen voor de versie die zwart zijn dan is het verholpen
gewoon omruilen waar je de set hebt aangeschaft
ik bouw ze dagelijks in
Gebruikersavatar
door sweeper
#33104
Zoals TTdriver aangeeft zou ik als ik jouw was eerst teruggaan naar degene waar je je set hebt aangeschaft, en een andere regelen. Misschien is het wel zo dat 1 van de kastjes elektronisch niet goed afgeschermd is wat tot de storing leidt. Diegene kan ook bekijken of je de set wel correct aangesloten hebt. (Alhoewel die setjes allemaal "Plug & Play" zijn)

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik de Xenon ombouw heb gedaan.
Nu had ik voor die tijd al storing op mijn radio. De garage heeft alle kabels vervangen + aansluitkastje bij achterruit & het achterruit zelf (zit de antenne in verwerkt). Het hielp allemaal niets.
Het bleek dat er achter de radio een antenne versterker miste. (kwam ik zelf achter door een antenne versterker te plaatsen uit mijn vroegere Polo)
Het loste het storing probleem vrijwel helemaal op. Verder heb ik laatst het motorblok op extra punten geaard en dit nam de laatste ruis/storing weg. (zie topic)

Het kan zijn dat bij jouw het ook om een aarding probleem kan gaan.

@TTdriver Wat is er voor verschil dat je aangeeft dat kastje vervangen moet worden voor een zwarte? Mijn kastjes zijn deels zwart deels metaal (glanzend), en het functioneert prima.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]