Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mazzi
#33938
Beste Audi tt-ers.

Zoals jullie kunnen zien, ben ik vrij nieuw op deze forum.
Ik ben een student op Hoge School Utrecht en studeer Information Engenering!
Hiernaast heb ik een klein bedrijfje ernaast draaien voor wat centjes want het studenten leven is zoals jullie het weten vrij duur. :? :?
Om het kort te houden, sinds kort heb ik genoeg gespaard voor een auto en heb dus gekozen voor een TT.
Want golf rijders en Honda civics vind ik allemaal zo... ( saai )
Zouden jullie mij misschien advies kunnen geven waar ik op moet letten bij een aankoop van een TT ?
Het gaat nog om het oude model 2001-2004 model 1.8T Quattro 225hp.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.. :oops:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#33939
Dag mazzi,

allereerst van harte welkom op dit forum!
Voor diverse tips en aanwijzingen over het kopen van een TT wil ik je graag verzijzen naar het volgende topic:
Checklist aankoop TT
(deze is overigens te vinden in ditzelfde forumonderdeel :wink:)

Houd er nog wel even rekening mee dat je er met de aanschaf alléén niet bent. Denk bijvoorbeeld aan het onderhoud e.d.
Ook het verbruik kan een punt zijn ter overweging. Omdat het studentenleven (zoals je zelf al zegt) al vrij duur is, is het misschien verstandig dit ook mee te nemen alvorens je overgaat tot de aankoop.

Succes verder met de queeste :)

Groeten
Joop
door mazzi
#33943
Wow bedankt voor je checklist.
Wat me eigenlijk ook dwars zit wat is ongeveer een normale kilometerstand van een 2dehandse audi tt ???
Het is misschien een domme vraag maar hoelang gaat eigenlijk zo'n tt mee?? (goed onderhouden van de eerste kilometers )
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#33945
Tja, wat is normaal voor een TT....