Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door ptie
#34166
niek001 schreef:Voldoende druk wil niet altijd zeggen een goede wegligging. Heb het zelf ooit gehad met Continental banden. De comfort contact daarvan mochten absoluut volgens de dealer niet worden gemonteerd, maar juist alleen de sport contact. De wang van de band was te zacht wat eigenlijk dezelfde situatie gaf wat jij beschrijft.

Maar wellicht heb jij wel gewoon banden die goed zijn en is het dus iets anders... :wink:
Voor zit SportContact 3, achter SportContact 2 dus daar zal het wel niet aan liggen :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#34168
Gezien ie trekt heb ik een heel sterk vermoeden en je bouwjaar ;) je weet al wat banden hoef je t niet snel in te zoeken met wat je omschreef
door Harold
#34214
... ben je misschien (of je vriendin :D :D ) kortgeleden hard-handig tegen een stoeprand aangereden en is de boel daardoor ontwricht ?
Dan wordt het tijd om de wielen uit te laten lijnen ! Mogelijk staat een wiel er scheef onder en dat rijdt ook niet prettig !
door ptie
#34223
Haha, nee ik rij vrij netjes al zeg ik het zelf. Daarbij rijdt mijn vriendin nauwelijks ik deze auto. Veels te duur.
door rokky
#34224
haha laat je vriendin het maar niet horen.......
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]