Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door meisters26
#34437
Ik heb zelf vorige maand een tt roadster gekocht van sept 2003 180 pk met 141000km, maar moet zeggen heb via onze dealer de onderhouds geschiedenis gekregen.
Maar heb voor de zekerheid mijn broertje dit ook nog eens laten nakijken ( werkt in de auto branche ).
Maar bleek nog niet de distributieriem te zijn vervangen, heb dit ook direct laten doen incl waterpomp.
Maar heb zelf ook al gemengde gevoelens bij deze km stand, maar zeggen allemaal dat dit geen probleem hoeft te zijn.
Heb contact gehad met de vorige eigenaresse maar deze deelde mij mede dat ze hem alleen gebruikt had op de autobaan omdat ze 100km verder een eigen zaak had.
Dus ja afwachten hoe we ermee uitvallen, maar je kunt ook pech hebben met een nieuwe auto.
Maar dat van jou , ja is gewoon niet leuk als je op deze manier erachter komt, hopenlijk was dan wel de prijs nog eiginzins aantrekkelijk.
Veel succes ermee, we horen wel hoe het afloopt.
Gebruikersavatar
door Extreme
#34461
De prijs viel reuze mee voor een Audi TT met maar 116.000 km's, ik heb hiervoor 10.500 euro betaald.
Let wel dat de prijzen hier in België een pak lager liggen dan in Nederland het geval is.

Ik heb de wagen in eerste instantie gekocht omdat deze zo weinig km's had. Nu blijkt dat hij waarschijnlijk reeds meer dan 200.000 km's heeft. Op zich misschien geen probleem, maar ik weet totaal geen historiek van de laatste onderhouden (laatste keer op onderhoud geweest begin 2007) en nadien km's teruggedraaid.
Distributieriem moet vervangen worden, groot onderhoud, bougies en dergelijke...

Had ik het geweten dat er zo veel km's op hadden gestaan had ik deze alvast niet gekocht daar ik geen financiëring neem van 5 jaar voor een wagen waarmee je misschien maar één of twee jaar mee kan rijden...

Dat is nu éénmaal mijn gevoel en ik kan het niet helpen maar ik ben gewoon heeeeel teleurgesteld :cry:

@ Hawkeye: ik zie het wel zitten om eventueel eens lang te komen, Dilbeek is idd niet ver. Laat maar weten wanneer het voor jou past, liefst ergens op een avond of overdag in de week of zo daar ik altijd werk in het weekend (bewakingsagente, en ik doe altijd twaalf urenshiften tijdens de nacht).

Ik ben daarnet bij de advocaat langsgeweest en die ging vanavond nog de eerste stappen ondernemen via de deurwaarder...morgen zou ik normaal gezien ook al een schrijven / duplicaat moeten krijgen. Om de zaak te starten moet ik om te beginnen al tussen de 300 en de 500 euro ophoesten...

Nu ja, ik wacht af en hoop op een goede afloop. Het doel is om de verkoop te laten ontbinden zodat ik mijn centen terugkrijg en een andere wagen kan zoeken. Als dit in orde komt wordt het uiteraard terug een TT. Hopelijk ééntje waar ik wel een goed gevoel bij over hou...

Groetjes,

Heidi
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]