Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#76660
GVD, GVD, GVD .....

2 jaar later toch weer water in de achterklep. Nu wil ik de lekkage echt gaan oplossen, maar krijg de spoiler niet los.

De 4 moeren zijn eruit, geprobeerd met hobbymes ertussen te komen om kit weg te krijgen, maar zonder resultaat. Krijg er geen speling in.

Heeft iemand een idee, en of een (de)montage beschrijving voor de spoiler. Hoe eerder hoe beter natuurlijk!
#76686
Thnx. Ik heb reeds extremere maatregelen genomen. Ik heb er een FEIN ossilerende zaag tussen gezet met een stanleymes achtig blad. Waarschijnlijk was de spooler al een keer gedemonteerd geweest en zo raar gekit teruggezet dat ik anders nooit doorheen gekomen was. Het stomme is, dat ze alles gekit hadden, maar niets rond de boutjes. :(
Nu snap ik mijn lekkage.
#76697
caramelschijven heb ik een doos vol :D en met zwarte ramen kit de spoiler terug vastzetten doet wonderen en kit die boutjes ook heerlijk vol dan kan er nergens meer vocht onderdoor komen. Vast zit t dan zeker want de voorruit komt ook niet zomaar los en die lekt als die goed gemonteerd is ook niet ;)
#76709
Nee die gaan zo ruiken als je te lang doorgaat en de schijf te warm wordt waardoor de lak kan gaan verbranden. Heb er meerdere altijd klaar liggen als er beletteringen ergens af moeten heel fijn spul zo'n schijfie! Kit, smeer, hoe heet die troep 'pek' teer e.d. gaat allemaal weg ook kitresten. ik vind t fijn dat allerlei lijmsoorten er niet tegen bestand zijn en kom ook kit tegen op auto's waar de stootstrippen er van af geweest zijn kapot gegaan zijn en er ooit op terug gekit zijn...
#76714
foto 1.JPG
foto 2.JPG
foto 4.JPG
foto 3.JPG
Aan de lak was al geen redden meer aan en met het verwijderen kwam het al mee door de grote hoeveelheid kit. Ik laat gelijk nog een spot in de spoiler strak trekken, dus er moest toch gespoten worden.

Hij staat gelukkig alweer in de spuitcabine, dus met een beetje mazzel staat hij van het weekend weer voor de deur. Wel balen dat dan de sneeuwtijd alweer voorbij is. :(
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]