Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#34768
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken op het forum en nu toch maar eens uiteindelijk geregistreerd na veel problemen dat mijn ip adres op een blackhole lijst (of iets dergelijks) zou staan...

maarja nu de vraag...

Weet iemand een goede garage voor het onderhoud van een audi TT uit 1999 voor een redelijke prijs in ZUID-LIMBURG in de buurt van Heerlen?

Want ik ben vd week bij whealer heerlen geweest om het knopje van de stoelverwarming te controleren en even het slot na te kijken (ja helaas ik heb ook al de micro schakelaar kapot) wat denk je ff 60 euro voor 5 minuten na kijken.. totaal geen reparatie of iets dergelijks.
dit lijkt mij toch geen normale prijs??
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35154
Nee is abnormaal en moet je ook nooit afrekenen zo'n actie.
Gebruikersavatar
door mauro
#45130
Beste Niels,

Ik woon bij jou om de bocht en ben zelf erg tevreden over Bosch Car Service in Meerssen. Betaalbare prijzen en echte service!! Weten ontzetend veel van je TT en houden zich meer dan netjes aan hun afspraak. Goedkoper dan de wealer stealer en toch een Bovag bedrijf. Succes!!
door Satu
#45132
Mischien een idee om een lijst samen te stellen per provincie?
#45134
niels2411 schreef: Want ik ben vd week bij whealer heerlen geweest om het knopje van de stoelverwarming te controleren en even het slot na te kijken (ja helaas ik heb ook al de micro schakelaar kapot)
Hallo ,

Mijn micro schakelaar heeft het onlangs ook begeven.

Al een oplossing hiervoor gevonden + kostprijs ?

Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door hhendriks
#50326
Hoi Niels,

Ik heb mijn auto in Sittard gekocht en hem daarna een grote beurt gegeven bij Cardon en Verwylen in Echt. Grote beurt incl. distributieriem en waterpomp was uit mn hoofd € 880,-. Heb mijn TT nog niet zo lang dus heb nog niet heel veel ervaring met ze. Mn moeder heeft haar Golf IV daar wel al een tijd in onderhoud en is er zeer over te spreken.

Zie: http://www.cardonauto.nl/

Geen officiële dealer, wel officieel servicepartner. Hun uurloon ligt iig een stuk lager dan bij een officiële dealer.

mvg

Harm
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50329
880? zitten dr nieuwe remblokken e.d. alleemaal bij of puur alleen olie en filter e.d. dingen vand e grote beurt?
450 sprak mij toch beter aan en dat heb ik er dan ook netjes voor betaald wat je omschrijft :D
door creative117
#50351
Dag Ronnie,

wel goed gelezen??, 880 EURO incl distributieriem en waterpomp. Dat lijkt mij toch best schappelijk, maargoed, bij mij groeit het geld ook niet op mijn rug, dus als ik zover ben dan weet ik je te vinen voor een goed(?)koop adresje.

Groet,

Roger
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50352
hmmz 880 euro goed gelezen? en wat er gedaan is? ja
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#50354
vor vergelijk ik heb 720 euro betaald voor grote beurt, uitlezen,waterpomp, distributieriem en rollen. Bij Ploemen in Meerssen
Gebruikersavatar
door hhendriks
#50355
Ik zal de bon er voor de zekerheid eens bij zoeken. Moet dadelijk toch kijken of in het instructieboekje is aangegeven hoe je de dimlichten moet verwisselen...
Gebruikersavatar
door hhendriks
#50356
Op de bon staat:

spanrol
omlooprol
luchtfilter
filterelme
motorolie 10W40
oliefilter
nokkenastandriem vernieuwen
tandriem
koelmiddelpomp
waterpomp
remblokken voor


gr Harm
Gebruikersavatar
door mauro
#50358
Kijk, remblokken voor verandert de zaak al een beetje... Cardon is goed, voorheen heette dat Verwijlen geloof ik, ben er vroeger ook vaker geweest. Aanrader omgeving Echt is het zekers
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]