Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Fitz
#35360
Heeft er iemand ook ervaring met het importeren van een TT?

Bijvoorbeeld uit Duitsland.
Gebruikersavatar
door Mischa
#35371
Geen ervaring, maar er zijn genoeg bedrijven die je er bij willen helpen als je het zelf wil gaan doen. B.v. ImportAuto's. Heb zelf geen ervaring met ze, maar ben er op verschillende site naar verwezen.
Gebruikersavatar
door hj
#35372
ik heb het al een paar keer gedaan, ben er nu ook mee bezig een hele mooie roadster uit 2004 met standkachel.

groeten hj
Gebruikersavatar
door MisterCats
#35381
Fitz schreef:Heeft er iemand ook ervaring met het importeren van een TT?

Bijvoorbeeld uit Duitsland.
Er is op het forum een handleiding om een auto uit Duitsland te importeren.
Zo ben ik ook aan mijn TT gekomen :wink:
door Fitz
#35384
Ik heb die handleiding inderdaad gelezen :)

Maar ligt het aan mij, of schelen die prijzen op de duitse sites, niet eens zoveel met die hier in nederland.
door Niall
#35387
Als je durft kan je in engeland veel koopjes doen op het moment :wink:
Gebruikersavatar
door Mischa
#35388
Een auto net over de grens in Duitsland zal inderdaad praktisch niets schelen. Die handelaren weten ook wel dat ze heel gewild zijn in Nederland en passen daar ook netjes de prijs op aan (het standaard vraag en aanbod verhaal dus) Ga je ver over de grens zoeken (zeg Berlijn) dan zullen de auto's vaak een stuk goedkoper zijn. Verder zijn de prijzen soms niet zo heel veel lager maar de standaard uitrusting bijvoorbeeld weer wel.
Gebruikersavatar
door BelgieTT
#35393
Hallo ,

Niet veel schelen , ik vind dat de prijs in duitsland wel veel scheelt . Ik heb de mijne hier ook bestelt . 2 jaar garantie geld in gans europa .
En dit in Aachen , net over de grens . :wink:

Hier is de link , en dan kan je eens vergelijken met de prijzen in nederland , zelfs de optie's zijn goedkoper .

http://www.cramer-eu-automobile.de/de/D ... 7&suchtyp=

Grts
Henri ,
door Fitz
#35398
BelgieTT schreef:Hallo ,

Niet veel schelen , ik vind dat de prijs in duitsland wel veel scheelt . Ik heb de mijne hier ook bestelt . 2 jaar garantie geld in gans europa .
En dit in Aachen , net over de grens . :wink:

Hier is de link , en dan kan je eens vergelijken met de prijzen in nederland , zelfs de optie's zijn goedkoper .

http://www.cramer-eu-automobile.de/de/D ... 7&suchtyp=

Grts
Henri ,
Hmm, dat zijn wel erg dure TT's voor een student :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35430
20 mille moet je als student wel hebben kunnen sparen ;)
door Fitz
#35440
Ronnie schreef:20 mille moet je als student wel hebben kunnen sparen ;)
Dat lijkt me vrij sterk :P
door Fitz
#35441
Zie dat ze in Italie nog goedkoper zijn :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35449
Fitz schreef:
Ronnie schreef:20 mille moet je als student wel hebben kunnen sparen ;)
Dat lijkt me vrij sterk :P
Erg sterk ben ik niet dat was de TT 225 QC wel, toen ik die kocht en reed was ik student :D kan dus wel en eigenhandig bij elkaar gewerkt. De meeste studenten gieten zich vol, ik gooide de TT liever vol ;)
Zelf geïmporteerd uit Duitsland.
door Fitz
#35450
Ronnie schreef:
Fitz schreef:
Ronnie schreef:20 mille moet je als student wel hebben kunnen sparen ;)
Dat lijkt me vrij sterk :P
Erg sterk ben ik niet dat was de TT 225 QC wel, toen ik die kocht en reed was ik student :D kan dus wel en eigenhandig bij elkaar gewerkt. De meeste studenten gieten zich vol, ik gooide de TT liever vol ;)
Zelf geïmporteerd uit Duitsland.
Doe je netjes dan :)

Nja, ik was met 18 van de middelbaar af, daar kun je niet sparen, want je kunt amper werken.
En de laatste 3 jaar heb ik ook niet veel tijd gehad om te werken, dus mijn bankrekening vertoont geen 5 cijferige nummers.
Hoop eigenlijk een stage te vinden die eens goed betaald, want als iets uitbuiting is, is dat het wel ;)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#35471
Fitz schreef: Nja, ik was met 18 van de middelbaar af, daar kun je niet sparen, want je kunt amper werken.
En de laatste 3 jaar heb ik ook niet veel tijd gehad om te werken, dus mijn bankrekening vertoont geen 5 cijferige nummers.
Hoop eigenlijk een stage te vinden die eens goed betaald, want als iets uitbuiting is, is dat het wel ;)
:shock:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]