Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Fitz
#35472
Modderaar schreef:
Fitz schreef: Nja, ik was met 18 van de middelbaar af, daar kun je niet sparen, want je kunt amper werken.
En de laatste 3 jaar heb ik ook niet veel tijd gehad om te werken, dus mijn bankrekening vertoont geen 5 cijferige nummers.
Hoop eigenlijk een stage te vinden die eens goed betaald, want als iets uitbuiting is, is dat het wel ;)
:shock:
Zware rechten studie :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35622
boekenwurm :D
Gebruikersavatar
door ANPEK
#35645
Kopen in Duitsland is een aanrader. Heb ik ook gedaan en het scheelt heeeeeeel veel geld.
Goed tussenpersoon is Arnoud Bongers, goeie vent, volkomen betrouwbaar. Aan te bevelen.
http://www.borgersautoimport.nl/
door Fitz
#35647
Ronnie schreef:boekenwurm :D
Dankje ;)



En @ ANPEK:

Heb die man even gemaild :)
Maar vind het toch altijd een gok, om een auto te kopen van een foto.
door rokky
#35655
www.importautos.nl

Je kan zelf in duitsland gaan kijken en proefrijden en de prijs uit onderhandelen.
Importautos regelt daarna de rest voor jou. Ze hebben 3 pakketten bij 1 moet je zelf nog wat zeken regelen bij 3 doen zij alles uiteraard betaal je dan iets meer.
Op hun website staat het exact beschreven met de bedragen erbij. Wijst zich zelf...
door Fitz
#35658
rokky schreef:www.importautos.nl

Je kan zelf in duitsland gaan kijken en proefrijden en de prijs uit onderhandelen.
Importautos regelt daarna de rest voor jou. Ze hebben 3 pakketten bij 1 moet je zelf nog wat zeken regelen bij 3 doen zij alles uiteraard betaal je dan iets meer.
Op hun website staat het exact beschreven met de bedragen erbij. Wijst zich zelf...
Heb ik ook gekeken :)

Maar om nou heel duitsland door te rijden...
door rokky
#35663
Als je zelf een auto wilt importeren en niet van foto wilt kopen zal je toch echt naar duitsland moeten.
Ze komen niet vanzelf naar nederland...
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#35667
Gewoon allemaal zelf doen !!
Stelt niks voor, en voor het geld dat je aan zo'n tussenpersoon geeft (want dat doe je !)
kun je beter een wat completere auto aanschaffen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35733
Totaal is t 2 a 3 uur echt werk en zelfs minder als je weet hoe t moet... de eerste keer alles zelf uitzoeken kost meer tijd maar bijv. toen minimaal 2 mille verschil wil ik wel een aantal uren voor uitzoeken plus rijden. Ik hoefde maar naar Duisburg dus was een eitje want een auto in den haag kopen was veel verder weg. Dus t is maar net hoe je je import uit Duitsland wilt zien, ze zijn over t algemeen nog beter onderhouden ook :lol:
Gebruikersavatar
door nicky1975
#35746
Kan het zijn dat een tweedehands MK2 met 118kw moeilijk te vinden zijn in Duitsland?
Ik zie alleen maar de 147kw.
Ik vind de 118kw inersanter, omdat je minder verkeersbelastingen moet betalen.
door rokky
#35750
@Nicky, klopt de 1.8 tfsi is pas vanaf 2008 leverbaar welke maand weet ik zo niet dus daar zullen minder 2e hands van zijn in duitsland.
Wegenbelasting is volgensmij hetzelfde voor de 1.8 en 2.0 ze zijn volgensmij even zwaar.

Zou toch voor de 2.0 gaan, de 1.8 heeft 40 pk minder en dat merk je zeker, chippen is nog niet veel ervaring mee met de 1.8 en de ervaringen die er zijn, zijn wisselend.
Gebruikersavatar
door Mischa
#35754
Een snellere auto is voor ons Hollanders inderdaad leuker. Maar je moet niet vergeten dat ze in Belgie wegenbelasting betalen naar het vermogen/PK's van de auto. Die 40pk extra kost Nicky iedere maand weer extra geld.
door rokky
#35756
Hmmm blijft een raar land :D kan je goedkoop een snelle auto kopen betaal je weer meer belasting....... :evil:
Gebruikersavatar
door nicky1975
#35759
This dat wat ik bedoel, voor mij is het beter een 118kw ipv 147kw,
hier in dat land moet men betalen voor wat luxe.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]