Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Xanlle
#35555
Het valt me op dat de TT erg veel last heeft van onderstuur. Ik heb de nieuwe mk2 1.8 TFSI. Elke bocht wil de auto rechtdoor zeg maar. Mijn vorige auto was een MINI waarmee je lekker bochten kon nemen en dat mis ik met de TT :(

Heeft iemand al wat gedaan om dit probleem te verhelpen en te zorgen dat de auto wat neutraler wordt? Bestaan er strutbraces voor de TT en helpt verlagen? Of moeten de banden misschien wat smaller. Ik heb nou 245 :? en dat helpt natuurlijk ook niet op een nat/glad wegdek.
door rokky
#35565
Met deze kou en regen heeft hij inderdaad last van onderstuur, is ook wel beetje logisch met al dat vermogen op de voorwielen.
Ik zou de zomer eerst even afwachten met hogere temperaturen stuurt hij een stuk beter. Moet wel zeggen dat de MK2 TT veel minder onderstuur heeft dan mn oude leon met de 1.8 T. In sommige bochten kan ik nu volgas waar dat met de leon niet kon. Quattro aandrijving zal het zeker verbeteren maar daar heb je nu niet zoveel aan.

Heb ook 245 banden, Michelin premacy, hoe warmer het wordt hoe meer grip....
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]