Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Mischa
#36579
Ik wil best de foto's bekijken. Maar helaas krijg ik de melding dat ik niet de eigenaar ben :( (en ik hoopte toch zo dat ik opeens een MKII TT had :D)


(voor de duidelijkheid, je link werkt niet. Maar gewoon via de link onder je avatar is alles gewoon te zien.)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#36597
Jankkers schreef:Hoi,

Vorige week een "circuit experience" cursus gedaan op het circuit van Zolder ... cursus stelde niet veel voor maar het vrij rijden achteraf is een aanrader voor iedereen die zen TT is wil los laten :twisted:

foto's zie mijn garage

http://www.tt-forum.nl/forum/garage.php ... ry&CID=218

GRTZ
Hallo Jankkers,
De TT Club heeft al twee keer meegedaan met een driving experience op het TT circuit van Assen. We kennen het gevoel en de deelnemers kunnen het iedereen aanraden, jong, oud, ervaren of (juist) onervaren.
Op Assen krijg je instructeurs die je zithouding, spiegelinstelling, bochtentechniek en nog veel meer verbeteren voordat ze je loslaten zonder voorrijder. De overige rijders blijken ook verantwoord met hun spullen om te gaan en daarom blijft het een leuke rijvaardigheidscursus ipv een race dag, maar het gaat wel hard :wink:
Wel zelf een helmpje meenemen, dat is verplicht
Ook dit jaar zijn we weer van de partij. Kijk bij de TT Club meetings en activiteiten kalender voor meer informatie 8)

Laat het ons weten als het weer een keer op Zolder wordt georganiseerd, misschien zijn er wel leden van de TT club die daar willen rijden.
Gebruikersavatar
door Jakkers
#36619
Hoi,

Vrij rijden op zolder wordt regelmatig georganiseerd, als je een kaartje of attestje of whatever van vooropleiding kan voorleggen mag je gewoon mee rijden ... meer info en kalender kan je vinden op :

http://www.skylimitevents.be/page.asp?docid=42527

Hopelijk werkt de link nu wel

Praktisch : helm meebrengen, vrij rijden is van 13u-17u, best vooraf laten weten wanneer je komt er worden maar een x aantal wagens tegelijk op het circuit gelaten.

BTW : rondje met instructeur en pace car was ook wel voorzien hoor ...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]