Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#37007
Voor de demonstratie op de Car Care MeeTTing is mij gevraagd een overzichtje te geven van de beschikbare kleuren van het lederen interieur in onze TT's. Nu heb ik even in Etka gekeken bij de stoelen (leek mij het meest overzichtelijk) en heb bij de verschillende bouwjaren de volgende kleuren gevonden:
  • Soul (zwart)
  • Veren (grijs)
  • Mineraalgrijs
  • Lichtgrijs
  • Zilver-Speed
  • Denim (blauw)
  • Indigoblauw
  • Zeeblauw
  • Ijsblauw
  • Steinblauw
  • Steppengras (groen)
  • Anijsgeel
  • Luxorbeige
  • Sattelbraun
  • Madrasbraun
  • Mokassin (rood)
  • Karmensinrot
  • Magmarot
  • Briljantrood
Pff, een hele lijst....
Ik vraag me daarom ook af of dat dit wel allemaal leerkleuren zijn. Heeft er iemand een compleet overzichtje o.i.d.?
Of misschien een site waar ik ze kan terugvinden?

Alle hulp is welkom!!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Marcellos
#37016
Ik heb het laatst gezien maar waar ??? kan de link niet meer vinden ik heb me al het rotje gezocht.

Lijstje met kleuren van lak heb ik wel gevonden: http://tt-eifel.de/index.php?id=67,0,0,1,0,0

Ps zouden ze ook setjes mee willen nemen want ik wil wel een setje kopen voor mijn blauwe stoelen. Welk blauw het is ?????

Kan ik dat nog ergens vinden in de code tabel?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#37018
Wat ik ervan heb begrepen is dat de setjes op bestelling worden geleverd, daar het op kleur gemaakt moet worden.
Waarschijnlijk kunnen ze dan aan de hand van de kleurcode (welke te vinden is op de sticker bij het reservewiel en in het boekje) de juiste kleur bepalen.
door rokky
#37021
Joop.

De kleuren van het interieur staan wel op de site van audi in ieder geval van de MK2 TT een paar zullen wel hetzelfde zijn als de MK1
De kleuren die jij noemt zijn grotendeels exterieur kleuren.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#37022
De kleuren, die ik heb opgezocht, staan bij het onderdeel stoel vermeld. Vandaar dat ik er vanuit ga dat het geen exterieur kleuren zijn. Waar ik nl aan twijfel is, of er per ongeluk geen kleuren van de kunststof panelen bijzitten (die aan de zijkant zitten bijvoorbeeld).
Het gaat er de jongens van colourlock waarschijnlijk om, dat ze zich kunnen voorbereiden en niet voor verrassingen komen te staan :wink:
Gebruikersavatar
door Marcellos
#37025
Joop, is het een idee om de mensen die op de meeting te komen hun kleurcode te laten opzoeken en die vervolgens door te geven. Hoeven die jongens van Colourlock ook niet een paarse kleur op te zoeken als er toch niemand komt met een paars interieur :D

Welke code moet ik waar opzoeken in het boekje voor mijn auto.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#37027
Dat zeg ik, het wordt op bestelling geleverd :wink:
Maar ze zullen niets hoeven op te zoeken hoor, meer als achtergrond informatie. Natuurlijk wel handig als ze het verhaaltje een beetje kunnen toespitsen op 'onze' kleuren.

De Kleurnummers zijn terug te vinden op de sticker bij het reservewiel (onder de bekleding) & aan de binnenkant van de omslag van het serviceboekje.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]