Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door dutchsaint
#37310
Ik zag ook dat het lbs was, daarom zeg ik ook 30 nm erbij door tunen is niet erg veel. normaal zo'n 230 nm nu zo'n 275 nm. BTW hoeveel is 60 m/h? op die 3,5 km/h na dan :roll:

Maar ik dnek idd dat het met zo'n ding in de auto is gebeurd en denk ook dit er weinig van klopt. Maar TTassen hoe kom je zelf bij de waarde van 220 pk dan?

@tt pedro, wrom niet?
Heeft niet zo veel met leeftijd van de auto te maken, de auto word natuurlijk wel meer belast als voorheen. Als je blok zo'n 2,5 ton heeft gedraaid zou een revisie denk ik geen overbodige luxe zijn.
Gebruikersavatar
door sweeper
#37317
tt pedro schreef:en lijkt het jullie wel vestandig om een auto van 2000 te laten chippen
graag jullie mening


groetjes pedro
Ja hoor, waarom niet?

Als chippen correct gebeurt hoeft het geen nadelige gevolgen te hebben voor de motor e.d., dat heeft meer te maken met de rijstijl die je er op nahoudt.

Het is wel mogelijk dat onderdelen zoals bobines, LMM, N75, N249 versneld stuk gaan, omdat ze het zwaarder krijgen. Ze zouden altijd een keer gegaan zijn, maar dan even sneller.
door TTAssen
#37891
tt pedro schreef:en lijkt het jullie wel vestandig om een auto van 2000 te laten chippen
graag jullie mening


groetjes pedro

Jahaa.. heel verstandig!!! gewoon doen..
Je krijgt er een pracht ... voor terug. (euh... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]