Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Ducaudi
#43378
Dat nakijken merk ik bij de mijne niet. Misschien wordt een TT toch wat gewoontjes ;)
Maar ik heb 'm pas 3 weken en na 1 week hebben ze al geprobeerde de gezamenlijke garage proberen in te breken (na een jaar van lekkere rust wat betreft inbraak of vandalisme).
Rolhek omhoog gekregen met 40 cm... Geen auto's beschadigd of bestolen. Ruimte kijkt me groot genoeg om eronder door te kruipen en velgen mee te nemen.
Ben bang dat ze voor iets groters gaan... :(
Gebruikersavatar
door Ronnie
#43383
Ik let dr niet eens meer op, naar mijn auto kijken ze toch wel die staat op 20 inch, vandaag keken ze wel raar trouwens maar reed weer eens met een aanhanger dr achter :D
door HansTT
#43394
Ronnie schreef:Ik let dr niet eens meer op, naar mijn auto kijken ze toch wel die staat op 20 inch, vandaag keken ze wel raar trouwens maar reed weer eens met een aanhanger dr achter :D
Op je profiel staat dat je de TT verkocht hebt, wat is je nieuwe liefde ?
Neem trouwens ook aan dat het niet je TT is welke een trekhaak heeft..........
Gebruikersavatar
door Ronnie
#43473
De TT was onpraktisch als je spullen moet vervoeren, rij sinds dec '06 een Audi S3, die staat in t voorstel gedeelte... maar ben aan t zoeken naar een fatsoenlijke RS4, dat heeft achterin iets meer ruimte wat wel zo praktisch is. Af fabriek bezit de S3 een afneembare trekhaak en af en toe is dat wel handig.

http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic. ... 7&start=30
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]