Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ptie
#39095
Eigenlijk zouden we een soort van algemeen kleine vraagjes topic moeten openen, maar goed.

Ik heb mijn oude set remschijven en -blokken vervangen door Sandtler X schijven en Ferodo 2500 blokken. Nu wil ik een poging doen tot verkoop van de oude set, aangezien deze eigenlijk nog niet echt aan vervanging toe was.

Behalve een Audi TT MK1, op welke merken / typen zijn onze schijven / blokken nog meer van toepassing?
Laatst gewijzigd door ptie op za jun 20, 2009 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
door rokky
#39118
goeie vraag qua onderstel is de TT na genoeg gelijk aan de golf 4, seat leon (vorig type), audi a3, scoda octavia en ben er vast nog 1 vergeten.
Ze zullen er wel op passen denk ik maar of het ook past met deet waarde van de velgen die op die auto's horen durf ik niet te zeggen.

Op marktplaats is vast wel een tt rijder die ze wil hebben denk ik? Hier op het forum was ook iemand die ze zocht voor een apk keuring
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#39122
Neem anders even contact op met forum-lid sonix. Hij was op zoek naar een setje i.v.m. APK.
door ptie
#39169
Bedankt allen. Heb de set op marktplaats gezet, toch maar onder Onderdelen > Audi. We zullen eens zien wat er op af komt (if any).
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39172
ik wil morgen wel even op de computer kijken bij ons op het bedrijf op welke auto`s deze schijven/blokken zijn gemonteerd.

je hebt een 225pk tt toch?
door ptie
#39173
Yep :) Zou handig zijn als je dat even opzoekt :)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39196
ik krijg de hele lijst niet in dit topic, het computer programma is beveiligd hiervoor
maar de schijven worden toegepast op vele vag modellen o.a:

vw 1.8 turbo modellen,
seat 1.8 turbo modellen,
vw golf/bora v5 modellen,
vw golf/bora v6 modellen,
en alle audi 1.8 turbo modellen.

gr.dennis
door ptie
#39211
Heel erg bedankt :) Ik heb de advertentie op martkplaats bijgewerkt.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39216
succes met de verkoop, stel je zou twijfelen als iemand vraagt of het op zijn auto past dan meld
je het maar even dan kijk ik het wel even snel voor je na :)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39218
denk er wel om dat je achterste remschijven geventileerd zijn, ik heb de 180pk quattro versie
en die heeft achter geen geventileerde remschijven dus enkel de remschijven van achter
kunnen op een tt 225pk
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39501
S3 facelift heeft hetzelfde onderstel en delen als de 225 pk vermoed ik want ze zouden gek zijn om alles anders te maken.
door ptie
#39525
Ik heb vandaag mijn ruitenwissers vervangen door van die Aerotwin gevallen. Ik ga een poging doen tot verkoop van de oude set. Op welke VAG zijn de wissers nog meer van toepassing?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39557
de wisserarmen kunnen volgens mij alleen maar op een tt toegepast worden,
de wissers zelf kunnen op alle auto`s met dezelfde lengte wissers.

ik heb ook nog wel de standaard armen en wissers in de aanbieding,
ik heb deze winter de aerowissers ook op m`n tt gemonteerd.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door screamer
#39576
goTTzilla schreef: ik heb ook nog wel de standaard armen en wissers in de aanbieding

gr.dennis
Hahah, ja wie niet. ;) Wordt een beetje het zelfde verhaal als met de knipperhendel, die iedereen over heeft van de cruise control ombouw. :D

Die gingen we trouwens nog in ruilen voor R8 toch? ;) :D


Guy
door ptie
#39579
Anders openen we even een gezamelijke rekening :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]