Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39595
Whahaha, hoever staan we eigenlijk al met de R8 :?:
Ook mijn standaard wisserbladen incl. armen liggen hier nog ergens :D Zijn we toch al weer een stukkie dichter bij het doel 8)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door screamer
#39597
Happy Socks schreef:Whahaha, hoever staan we eigenlijk al met de R8 :?:
Ook mijn standaard wisserbladen incl. armen liggen hier nog ergens :D Zijn we toch al weer een stukkie dichter bij het doel 8)

Groeten
Joop
En telt de oude waterpomp met spanrol en dist. riem ook mee voor de R8?? :D :D Die hebben de meeste nu ook wel vervangen... ;)


Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39598
....en wat dacht je van de originele DV :wink:
(heb de mijne trouwens gelijk tussen de bankschroef gezet voor straf, want hij had me in mijn vinger gesneden... the bastard!)
Gebruikersavatar
door screamer
#39603
Happy Socks schreef:(heb de mijne trouwens gelijk tussen de bankschroef gezet voor straf, want hij had me in mijn vinger gesneden... the bastard!)
Dat vind ik ook Joop, gelijk aanpakken. Hahah. ;)


Guy
Gebruikersavatar
door Vincentos
#39834
Oke, mooi bericht voor dit topic.

Ik dacht dat het wellicht leuk/handig is als er een topic wordt gemaakt met daarin interessante aanbiedingen of adverenties op internet m.b.t. de TT natuurlijk.

Een voorbeeld:

Interieur van een audi TT: Interieur audi TT (grijs)

Vaak zijn mensen nog op zoek naar net dat kleine onderdeel van een TT. Of andere dingen kan natuurlijk ook.
Ideetje? :lol:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39837
Goed idee Vincent :!:
Het enige waar we wel voor moeten waken is dat het geen zooitje wordt. Ik bedoel ermee te zeggen, dat wanneer een aanbieding vervallen is, er ook iemand moet zijn die de link er tussenuit haalt. Anders heeft het geen nut denk ik.
Wat ook mogelijk is, is om in de sectie Aanbod > Onderdelen een topic te starten per aanbieding. Wanneer men dan het topic betitelt met de aanbieder (bijvoorbeeld Marktplaats of Ebay), dan is het meteen duidelijk.

Voorbeeld titel:
[MP] Interieur Audi TT (grijs)
of
[EBAY] Stuur Audi TT

We zouden dan ook nog een looptijd kunnen afspreken, bijv. een maand ofzo, ik noem maar wat. Daarna wordt het topic weer verwijderd.
Zou dat wat kunnen zijn?

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Vincentos
#39838
Happy Socks schreef:Goed idee Vincent :!:
Het enige waar we wel voor moeten waken is dat het geen zooitje wordt. Ik bedoel ermee te zeggen, dat wanneer een aanbieding vervallen is, er ook iemand moet zijn die de link er tussenuit haalt. Anders heeft het geen nut denk ik.
Wat ook mogelijk is, is om in de sectie Aanbod > Onderdelen een topic te starten per aanbieding. Wanneer men dan het topic betitelt met de aanbieder (bijvoorbeeld Marktplaats of Ebay), dan is het meteen duidelijk.

Voorbeeld titel:
[MP] Interieur Audi TT (grijs)
of
[EBAY] Stuur Audi TT

We zouden dan ook nog een looptijd kunnen afspreken, bijv. een maand ofzo, ik noem maar wat. Daarna wordt het topic weer verwijderd.
Zou dat wat kunnen zijn?

Groeten
Joop
Ja tuurlijk, dat is een goed idee. Zo houd je het ook meteen overzichtelijk. Zo kunnen we elkaar op de hoogte houden van nieuwe aanbiedingen.

Groeten,
Vincent
Gebruikersavatar
door Peultje
#39846
ptie schreef:Ik heb vandaag mijn ruitenwissers vervangen door van die Aerotwin gevallen. Ik ga een poging doen tot verkoop van de oude set. Op welke VAG zijn de wissers nog meer van toepassing?
zijn die ruitewissers nog goed?, anders heb ik er misschien wel belang bij aangezien die van mij aan vervanging toe zijn :)

Gr,

Gerard.

P.S., ben door de week altijd vlak bij Nunspeet dus kan ze zo ophalen...
door ptie
#39848
pb :)
Gebruikersavatar
door Geert
#39871
Dimlicht lampje verwisselen kan je toch gewoon door ff die afdekkap eraf te halen en dan te wisselen zoals bij ieder andere auto? is dit H1?
Gebruikersavatar
door Vincentos
#39873
Geert schreef:Dimlicht lampje verwisselen kan je toch gewoon door ff die afdekkap eraf te halen en dan te wisselen zoals bij ieder andere auto? is dit H1?
Yes, helemaal goed. Veel plezier met het priegelen met het kapje :lol:

Het is H1 ja. (normaal geen xenon)
door ptie
#39874
Of anders Screamer op een meetting even lief aankijken.
Gebruikersavatar
door screamer
#39912
ptie schreef:Of anders Screamer op een meetting even lief aankijken.
Precies. :D En erg fijn dat dan het beugeltje niet wil mee werken.... ;) :lol:


Guy
Gebruikersavatar
door Geert
#39913
screamer schreef:
ptie schreef:Of anders Screamer op een meetting even lief aankijken.
Precies. :D En erg fijn dat dan het beugeltje niet wil mee werken.... ;) :lol:


Guy
van het weekend maar ff prutsen dan. Nu ff geen tijd voor.
Wat is er zo lastig aan dat beugeltje dan?
Gebruikersavatar
door Peultje
#39917
Geert schreef:
screamer schreef:
ptie schreef:Of anders Screamer op een meetting even lief aankijken.
Precies. :D En erg fijn dat dan het beugeltje niet wil mee werken.... ;) :lol:


Guy
van het weekend maar ff prutsen dan. Nu ff geen tijd voor.
Wat is er zo lastig aan dat beugeltje dan?
ik heb er ook nog geen moeite mee gehad... denk er wel ff aan dat je beide kanten vervangt anders is de andere na een paar dagen/weekjes ook kapot en dan blijf je bezig (ik spreek uit eigen ervaring) :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]