Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Geert
#39141
Beste leden,

hoe is jullie ervaring met de TT op de Nordschleife (de ring)?
Heb er al tig rondjes met de motor gereden, maar wil binnenkort de TT er aan wagen.

Hoe is het stuurgedrag in de lange blinde doordraaiers? En hoe bevalt jullie het vermogen de baan omhoog?
Verder iemand enig idee of de remmen gaan faden?

Graag hoor ik van jullie.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Jakkers
#39143
LOL, volgende week zondag 14/6 ga ik er eens over rijden ... we gaan met een stel vrienden naar daar (ik met enige TT)
K'zal nog iets laten weten.

grtz
Jan
Gebruikersavatar
door MisterCats
#39151
Kijk in dit verband ook eens naar de cicuitdag op 6 oktober op de TT Club jaarkalender :P
Gebruikersavatar
door Geert
#39154
had ik al gezien. Ben geen clublid helaas.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39158
Geert schreef:Ben geen clublid helaas.
Da's zo geregeld hoor :lol: :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Geert
#39162
weet ik. Vraag me alleen af of ik het die €40,-- waard vind, als ik eerlijk mag zijn.
Gebruikersavatar
door Geert
#39170
misschien dat ik zondag toch nog die kant op ga. Ff paar rondjes maken. :twisted:
door Niall
#39310
Als je er gaat rijden zorg in ieder geval dat je remsysteem op orde is: Dus goede blokken en nieuwe remvloeistof. Verder het is niet rijden zoals op de playstation :D
Gebruikersavatar
door Jakkers
#39392
Hoi,

Gisteren dus in duitsland geweest, was echter geen succes ... het ene ongeval na het andere en ring steeds voor lange tijd dicht ...

Toen we er uiteindelijk op waren hebben we nog een ongeval met twee motoren en 1 auto zien gebeuren waarna het circuit weer voor 2,5u dicht ging. Niet te doen.

Al goed dat het lekker weer was ...

grtz
Jan
Gebruikersavatar
door Geert
#39394
Jakkers schreef:Hoi,

Gisteren dus in duitsland geweest, was echter geen succes ... het ene ongeval na het andere en ring steeds voor lange tijd dicht ...

Toen we er uiteindelijk op waren hebben we nog een ongeval met twee motoren en 1 auto zien gebeuren waarna het circuit weer voor 2,5u dicht ging. Niet te doen.

Al goed dat het lekker weer was ...

grtz
Jan
hoorde het al ja. Ben zelf niet gegaan, kwam op het laatste moment wat tussen helaas... :(
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#39405
Geert schreef:weet ik. Vraag me alleen af of ik het die €40,-- waard vind, als ik eerlijk mag zijn.
Even op en neer naar de Noordschleife kost je meer dan 't dubbele alleen aan brandstof :wink:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#39406
Jakkers schreef:Hoi,

Gisteren dus in duitsland geweest, was echter geen succes ... het ene ongeval na het andere en ring steeds voor lange tijd dicht ...

Toen we er uiteindelijk op waren hebben we nog een ongeval met twee motoren en 1 auto zien gebeuren waarna het circuit weer voor 2,5u dicht ging. Niet te doen.

Al goed dat het lekker weer was ...

grtz
Jan
Dat is een beetje het probleem van de Nordschleife, iedereen en alles rijdt door elkaar heen. Er is geen begeleiding, ervaren en zeer onervaren motor- en autorijders moeten hun weg zien te vinden. Omdat het een heel lang circuit is kent praktisch niemand de bochten en is elke bocht weer een verrassing. er rijden halve racewagens rond en papa die met zijn Lada ook wel eens hard door de bocht wil. Er gebeuren jaarlijks veel en ook zware ongelukken daar :(

Volgens mij is het leuker om met een groep van gelijk kunnen op een overzichtelijk circuit onder begeleiding zo hard mogelijk rond te rijden en dan kom je bij de TT rijvaardigheids training uit in oktober :P

En wat is dan Euro 40 voor een lidmaatschap, je krijgt al meteen Euro 10 korting dus die heb je dan alweer in de zak :lol:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]